Japonijos restoranų tinklas apgautiems klientams išmokės 1 mln. dolerių

Didelis Japonijos viešbučių ir restoranų tinklas „Hankyu Hanshin Hotels Company Ltd“ grąžins klientams maždaug 110 milijonų jenų (apie 1 milijoną dolerių) kaip kompensaciją už tai, kad kelerius metus valgiaraščiuose buvo netiksliai nurodomi patiekalų ingredientai.

Daugiau nuotraukų (1)

ELTA ir lrytas.lt inf.

Oct 23, 2013, 2:41 PM, atnaujinta Feb 20, 2018, 10:11 PM

Tai trečiadienį per spaudos konferenciją pranešė šios kompanijos vadovybės atstovai, informuoja „RIA Novosti“.

Septynerius metus 23 restoranų ir viešbučių valgiaraščiuose buvo klastojami produktų 47 patiekalams pavadinimai. Pavyzdžiui, buvo rašoma, kad žuvies patiekalai pagaminti iš šviežių žuvų, nors iš tikrųjų buvo naudojamos šaldytos. Kai kuriai atvejais meniu buvo teigiama, kad valgis yra iš restorane pagamintų produktų, nors jis buvo iš pusfabrikačių. O „ką tik išspaustos sultys“ buvo gaminamos iš koncentrato.

Bendrovė pasirengusi išmokėti kompensaciją 79 tūkstančiams klientų. Be to, aštuoniems kompanijos vadovybės nariams bus sumažintos algos. Sumažinimo mastas ir bausmės galiojimo laikas bus patikslinti vėliau.

EP Rinkimai

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.