Sumažėjo visų didžiausių Paryžiaus laikraščių, išskyrus katalikų „La Croix”, tiražai. „Le Figaro” ir „Le Monde” pardavimai smuko 3-5 procentais. Ypač sunkioje padėtyje atsidūrė kadaise populiarus ir sėkmingai priešinęsis krizei laikraštis „Le Parisien” - jo tiražas sumažėjo 10 procentų, o finansiniai nuostoliai per metus sudarys ne mažiau kaip 17 milijonų eurų. Tiražo požiūriu ne geresnė ir „L'Eqipue” - svarbiausio šalyje sporto leidinio - padėtis.
Skaitytojai nusigręžė ir nuo svarbiausio valdančiosios Socialistų partijos laikraščio „Le Liberation”, jo platinimas sumažėjo 16 procentų. Šįmet leidinio, kurio bendras deficitas siekia 6 milijonus eurų, finansiniai nuostoliai viršys 1 milijoną eurų.
Krizė skaudžiai smogė ir 66 regioniniams dienraščiams bei 200 savaitraščių.
Ne geresnė ir 360 Prancūzijos žurnalų padėtis - 90 procentų leidinių pajamos sumažėjo, daugelis buvo perparduoti naujiems savininkams.
Viena svarbiausių pajamų mažėjimo priežasčių - smarkus įplaukų už reklamą sumažėjimas krizės sąlygomis. Atitinkamos nacionalinių laikraščių ir žurnalų įplaukos sumažėjo 10 procentų, regioninių dienraščių - 6 procentais. Daugelis leidinių neįstengė rasti bendros kalbos su jaunimu, kuriam labiau patinka gauti naujienas per internetą ir mobiliojo ryšio telefonus.
Leidiniai mėgina kompensuoti nuostolius, skirdami daugiau dėmesio savo interneto puslapiams. Bet pajamų didėjimas pagal šį straipsnį tebėra nepakankamas tokioje sudėtingoje finansinėje situacijoje.