Įmonė atsisako mažesnių motorlaivių, dirbančių priekrantės laivyboje ir planuoja įsigyti didesnio tonažo „Handysize“ laivus, kurie dirbtų transatlantinėje krovinių pervežimų rinkoje.
„Mūsų bendrovės strateginis tikslas – tapti sausakrūvių jūrinių krovinių pervežimų rinkos (17-25 tūkst. tonų segmente) lydere Baltijos jūros regione, išsaugant su Lietuvos vėliava plaukiojantį šiuolaikišką ir pelningai dirbantį laivyną“, - sakė „Lietuvos jūrų laivininkystės“ vadovas Audronis Lubys.
2013 m. spalio mėn. buvo pasirašytos motorlaivių „Skalva“ ir „Asta“ pardavimų sutartys. „Jei bus palanki situacija pasaulinėje laivybos rinkoje, neatmetame galimybės papildyti bendrovės laivyną „Handysize“ segmento laivu dar šių metų antrajame pusmetyje. Tokiu būdu būtų ne tik atnaujintas bendrovės laivynas, bet ir išlaikytas panašus įmonės laivyno tonažo dydis“, - pabrėžė A.Lubys.
Šiuo metu AB „Lietuvos jūrų laivininkystė“ turi dešimt 5-25 tūkst. tonų tonažo laivų.