Analitikai tikėjosi nuostolių, tačiau pranešimas apie mažesnį nei tikėtasi pelno augimą tarp investuotojų pasėjo nerimą.
Paskutinį praėjusių metų ketvirtį per mėnesį savo paskyromis socialiniame tinkle „Twitter“ vidutiniškai naudojosi 241 mln. vartotojų, t.y. 10 proc. mažiau nei 2013 metų pradžioje.
Nuo praėjusių metų lapkričio, kai buvo atliktas „Twitter“ pirminis viešas akcijų pardavimas, jos akcijų vertė pakilo dvigubai, o įmonės rinkose pasiekė 18 mlrd. JAV dolerių. Tačiau pastaruoju metu investuotojų nuomonės dėl bendrovės pelningumo skiriasi. Paskutiniais trim 2013 metų mėnesiais grynieji jos nuostoliai pasiekė 511 mln. JAV dolerių, tačiau pajamos šiuo laikotarpiu padvigubėjo iki 243 mln. JAV dolerių – beveik 90 proc. šių pajamų bendrovė uždirbo iš reklamos.
Po informacijos paskelbimo bendrovės akcijos pasibaigus oficialiai prekybai trečiadienį sumenko beveik 12 procentų.