Nuo kovo 5 dienos televizija „Gala“ taps „TEO“ televizija, o nuo balandžio mėnesio internetas „Zebra“ vadinsis „TEO“ internetu.
Prekės ženklus kompanija jungia į vieną, diegdama lengviau ir patogiau valgomas, tarpusavyje susietas naujos kartos paslaugas. Taip pat siekiama jas aiškiau pristatyti privatiems ir verslo klientams.
„Pirmiausia, iš praktinės pusės – tai yra daug paprasčiau, valdyti vieną prekės ženklą, o ne tris. Išteklių prasme, jei žiūrėti iš kompanijos pusės, ieškant efektyvumo, be abejo, su tais pačiais ištekliais turėdami vieną prekės ženklą galėsime padaryti daugiau nei anksčiau. Taigi mes ne tik supaprastiname komunikaciją, bet ir daug dalykų kompanijos viduje, procesų prasme“, – sakė „Teo LT“ generalinis direktorius Kęstutis Šliužas.
Prie vieno bendro prekės ženklo pereiti paskatino ir tai, kad klientams siūloma vis daugiau integruotų interneto ir televizijos galimybių. Interaktyviosios televizijos klientai TV ekrane gali naudotis interneto turiniu, o interneto vartotojai televiziją gali žiūrėti naudodami kitus įrenginius – kompiuterius, planšetes, išmaniuosius telefonus.
„Teo LT“ prekės ženklų pokyčiai prasidėjo dar prieš metus, kai balso telefonijos paslaugą imta sieti su „TEO“ prekės ženklu, pavadinimas „Zebra belaidis mieste“ pakeistas į „TEO Wi-Fi“.
Šiuo metu „Teo LT“ interneto paslaugomis naudojasi 431 tūkstantis, televizijos paslaugomis – 172,3 tūkstančio klientų.