Įprasti laiškai - vis dar patikimesni už elektroninį paštą

Kam reikalingas tradicinis paštas šiais laikais, kai kone visą korespondenciją gauname elektroniniu būdu? Vienas didžiausių šalyje veikiančių bankų „Swedbank“ iki šiol kiekvieną mėnesį išsiunčia dešimtis tūkstančių laiškų savo klientams.

Daugiau nuotraukų (1)

Saulius Jarmalis

Apr 17, 2014, 12:03 PM, atnaujinta Feb 14, 2018, 1:28 PM

Tik taip bankininkai gali būti tikri, jog klientai nesiskųs negavę svarbaus dokumento, pranešimo ar įspėjimo.

„Swedbank“ iki šiol naudojasi didžiausią tinklą šalyje turinčio Lietuvos pašto paslaugomis. Tik šios paslaugos jau visiškai nebe tokios, kokios buvo prieš keletą metų.

Manyti, kad paštininkų darbas – surinkti, surūšiuoti ir išnešioti laiškus, klaida. Laiškus palikite elektroninei erdvei, o Lietuvos paštas ieško naujų paslaugų, kurias galėtų pasiūlyti klientams.

„Visus mūsų šabloninius informacinius pranešimus parengia ir siunčia Lietuvos paštas. Mes jiems pateikiame tik kintamą informaciją, o visa kita – jų darbas“, - pasakoja „Swedbank“ Dokumentų administravimo grupės vadybininkė Vida Mažutaitienė.

„Swedbank“ su Lietuvos paštu bendradarbiauja jau 16 metų ir vertina palankią paslaugos kainą ir kokybę.

„Per keletą metų Lietuvos paštas gerokai pažengė į priekį. Mums labai patogu nuolat sekti, kokioje stadijoje yra korespondencija, be to, Lietuvos paštas labai operatyviai reaguoja į bet kokius iškilusius nesklandumus, pavyzdžiui, jeigu pranešimą reikia sugrąžinti patikslinti“, - sakė V.Mažutaitienė.

Ji patvirtino, kad „Swedbank“ vis daugiau paslaugų perkelia į elektroninę erdvę ir skatina klientus tuo naudotis, tačiau vis dar yra daugybė dokumentų, kurie turi juridinę galią, juos reikia pasirašyti, o e.parašo sistema dar neišvystyta.

Bendrovės „Neste Lietuva“ Mažmeninės prekybos skyriaus vadovas Audrius Miežys taip pat tvirtino, kad viena svarbiausių Lietuvos pašto paslaugų yra ta, kad galima sekti, kur yra korespondencija ar siuntos ir tiksliai žinoti, kada jos pasieks klientus.

„Mes Lietuvos paštu įmonėms siunčiame degalų korteles. Jeigu klientas skambina ir klausia, kur yra jo kortelės, klientui aiškiai galime atsakyti – kortelės yra ten ir ten, jos jus pasieks būtent tada. Tai yra geriau, nei bandyti klientui aiškinti dalykus, kurių nežinai“, - sakė A.Miežys.

„Neste Lietuva“ vienu metu jau buvo atsisakiusi Lietuvos pašto bendrovės paslaugų, bet kai ši bendrovė atsinaujino ir pasiūlė verslui naujų kokybiškesnių paslaugų, sugrįžo.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.