Neskubėkite paklydusio laiško pasiųsti į šiukšliadėžę

Savo pašto dėžutėje radau ne man skirtą ir ne tuo adresu atneštą laišką. Kaip tokiu atveju pasielgti, jei noriu, kad laiškas pasiektų tikrąjį adresatą?

Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

Apr 22, 2014, 11:02 AM, atnaujinta Feb 14, 2018, 12:40 PM

Į klausimą atsako Lietuvos pašto atstovė spaudai Aurelija Jonušaitė.

Lietuvos paštas laiškus pristato nurodytais adresais. Ar gyvena žmogus tuo adresu, ar ne – mes nežinome. Todėl, jei siuntėjas nurodė neteisingą adresą, niekuo padėti negalime.

Žmogus, kuris gavo ne sau adresuotą laišką, tačiau su jo adresu, turėtų jį grąžinti paštui, o mes laišką pristatysime siuntėjui.

Jei laiškininkas pristatė laišką ne tuo adresu, tuomet reikėtų paskambinti į paštą ir apie tai pranešti. Laiškininkas atvyks paimti to laiško ir pristatys reikiamu adresu.

Tačiau gyventojai turėtų atkreipti dėmesį į tai, jog ne visus laiškus pristato Lietuvos paštas, todėl reikia žiūrėti, kokios įmonės yra antspaudas ant voko ir gavus ne sau skirtą laišką kreiptis į nurodytą įmonę.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.