Kiek didesnį įmonės pelningumą pernai lėmė parduotuvių tinklo plėtra, ilgalaikės investicijos į konkurencingumo užtikrinimą bei pamažu gerėjanti ekonominė situacija šalyje.
„Praėjusiais metais įmonės gautos pajamos iš pagrindinės veiklos šiek tiek augo, tačiau šis augimas nebuvo žymus. Tad kiek didesnį įmonės pelningumą lėmė tinklo plėtra, taip pat investicijos į vartotojų poreikius atitinkančio asortimento užtikrinimą, žemą kasdienių produktų kainą, apsipirkimo patogumą“, – sako „Maxima LT“ generalinis direktorius Arūnas Zimnickas.
Pasak jo, augančios įmonės pajamos, o kartu ir pelningumas, taip pat rodo ir šalyje pamažu gerėjančias vartotojų nuotaikas.
Kaip ir ankstesniais metais, uždirbtą pelną įmonė ketina investuoti į tinklo plėtrą, naujų darbo vietų kūrimą, esamų parduotuvių atnaujinimą. Nemaža dalis investicijų bus skirta ir prekių tiekimo grandinės efektyvinimui, trumpinant produktų kelią nuo gamintojo iki vartotojo.
Iki šių metų pabaigos „Maxima LT“ planuoja atidaryti penkias naujas parduotuves ir sukurti daugiau nei 400 naujų darbo vietų. Dar šešias parduotuves – atnaujinti. Šiuo metu Lietuvoje veikia 230 „Maxima“ parduotuvių, kuriose dirba daugiau nei 16 tūkst. darbuotojų ir kasdien apsilanko daugiau nei 550 tūkst. pirkėjų.