Nuolaidų kuponų pardavėjai klaidino vartotojus

Konkurencijos taryba nustatė, kad bendrovė „Cherry Media LT“ interneto svetainėse www.grupinis.lt ir www.beta.lt skleidė klaidinančias reklamas, kuriose buvo nurodyta nepagrįsta tam tikrų prekių vertė bei akcijos galiojimo laikotarpis.

Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

Jun 12, 2014, 2:14 PM, atnaujinta Feb 12, 2018, 10:29 PM

Kaip praneša Konkurencijos taryba, atliekant tyrimą „Cherry Media LT“ nepagrindė reklamose naudotų teiginių teisingumo, o surinkti papildomi duomenys leidžia teigti, kad skleistose reklamose nurodyta šių prekių vertė bei akcijos galiojimo laikotarpis neatitiko tikrovės. Lietuvos teismai jau yra išaiškinę, kad pagrįsti reklamos teiginių teisingumą yra reklamos davėjo pareiga.

Konkurencijos taryba, įvertinusi visas aplinkybes, už vartotojus klaidinančių reklamų skleidimą bendrovei „Cherry Media LT“ skyrė 17,1 tūkst. litų baudą.

Konkurencijos taryba nekart yra nurodžiusi, kad reklama turi atitikti išsamumo, teisingumo ir tinkamo pateikimo kriterijus, o nurodoma palyginamoji (referencinė) kaina turi būti pagrįsta ir atitikti realias kainas.

Konkurencijos tarybos ekspertai 2013 m. išnagrinėjo apie 300 pranešimų dėl galimai klaidinančios reklamos ir išsiuntė reklaminės veiklos subjektams net 119 įspėjimų, siūlančių pakeisti reklamą arba nutraukti galimai klaidinančios reklamos sklaidą.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.