„2014-ieji metai buvo nuostabūs, ir bendrovės komandos ne tik įvykdė, bet ir viršijo savo tikslus bei įsipareigojimus. Kompanija taip pat stipriai pažengė greitesnės, paprastesnės ir judresnės įmonės ateities link, o mūsų inovacijų strategija padėjo įtvirtinti rinkos lyderės poziciją visose kategorijose“, – sakė „Airbus“ prezidentas ir generalinis direktorius Fabrice'as Brégieris.
Bendrovė taip pat sulaukė iš viso 1456 užsakymų iš 67 klientų (iš kurių 14 buvo nauji) – tai buvo antri geriausi mūsų metai po tų, kuriais buvo užsakytas 1321 vieno salono tako orlaivis ir 135 plataus korpuso orlaiviai. Metų pabaigoje užsakymų skaičius pasiekė naują šios srities rekordą – 6 386 orlaivius, kurių vertė pagal kainoraštį sudarė 919,3 milijardo JAV dolerių.
2014 m. pabaigoje kompanijai teko daugiau nei 50 proc. didesnių kaip 100 vietų orlaivių rinkos dalies. Vienas iš dažniausiai užsakomų orlaivių buvo „A330neo“ – nuo pristatymo pradžios vos per pusmetį šio modelio orlaivių užsakė 120 įmonių. Kitas ryškus komercinis įvykis buvo „Delta“ sprendimas savo transatlantinėms paslaugoms pasirinkti „A330neo“, o kelionėms per Ramųjį vandenyną – „A350“. Trečiasis 2014 m. įvykis buvo neblėstantis „A320neo“ ir „A320ceo“ orlaivių populiarumas: orlaiviai pritraukė daugybę užsakymų, ypač iš nuomos bendrovių.
Pramoniniu atžvilgiu ryškiausias metų pasiekimas buvo „A350 XWB“ testavimo užbaigimas ir sertifikavimas, kurį vainikavo punktualus pirmojo orlaivio pristatymas „Qatar Airways“ oro linijoms. Sutikdami naujus „A380“ operatorius („Asiana“, „Qatar Airways“ ir „Etihad“), bendrovė taip pat pasiekė tikslą pristatyti 30 šių orlaivių. Įsibėgėjant „A330neo“ projektavimo programai, itin populiarus „A330ceo“ toliau tobulinamas – jame nuolat diegiamos papildomos naujovės. Be to, toliau vykdoma „A320neo“ programa – po pirmojo skrydžio 2014 m. rugsėjį, orlaivis trečiąjį metų ketvirtį buvo sertifikuotas, o ketvirtąjį metų ketvirtį įvykdyti pirmieji pristatymai.