Japoniškus makaronus reklamuoja ir „Žvaigždžių karų“ personažas

Japonai sumanė greitai paruošiamus makaronus.<br>123rf asociatyvi nuotr.
Japonai sumanė greitai paruošiamus makaronus.<br>123rf asociatyvi nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

2015-01-30 15:56, atnaujinta 2018-01-14 13:55

Japonija – tai šalis, išradusi greitai paruošiamus makaronus. Japoniškų greitai paruošiamų makaronų 80–ųjų metų reklamų strategija – pasitelkti kuo labiau žinomus ir žiūrovų mėgstamus žmones. Šiuo atveju – tai populiariausi amerikietiškieji veikėjai: legenda tapęs atlikėjas Freddie Mercury, terminatorius – Arnoldas Schwarzeneggeris, „Žvaigždžių karų“ personažai ir kiti. Po šių pasirodžiusių reklamų amerikietiškos įžymybės tapo dar labiau žinomos Rytuose, nes per televiziją jos yra rodomos kasdien kartu su Japoniškų prekės ženklų produkcija.

Žvaigždės keliose reklamose japonų kalba ištaria įsimintiną frazę, tai padeda pelnyti dar daugiau auditorijos simpatijų, o tokios reklamos ilgiau išlieka žiūrovų pasąmonėje.

Pasak 1948 m. susikūrusių greitai paruošiamų makaronų gamintojų Japonijoje „Nissin“, tokio pobūdžio komercinėmis reklamomis siekta atgaivinti paslėptą Japonijos dvasią, jėgą, stiprumą. „Nissin“ prekinio ženklo atstovai naudoja efektingus vaizdus, taip Japonijos žmonėms pakeldami ūpą, energiją ir skatindami vaizduotę, žadindami drąsą bei aistrą.

Žinant makaronų gamintojo siekius, tampa nesunku įžvelgti sąsajas tarp rodomų reklamų, kurios padeda įprasminti šį tikslą.

Koncepcija išlieka iki šiol

Kol 80-ųjų vakarietiškas jaunimas augo kartu su aktoriaus, kultūristo A.Schwarzeneggerio filmais, tol rytiečių karta augo kartu su jo komercinėmis reklamomis apie greitai paruošiamus makaronus.

1989 – 1991 m. pasirodžiusios reklamai šmaikščiai iliustruoja greitai paruošiamų makaronų gaminimo būdą, jų suteikiamą energiją ir nepaprastą jėgą.

Vienoje iš greitai paruošiamų makaronų reklamų nusifilmavo legenda tapęs „Queen“ grupės vokalistas ir pianistas F.Mercury. Vienoje iš reklamų skamba garsioji atlikėjo „I was born to love you“ daina su japoniškaisiais motyvais.

Kita reklama – su vadinamuoju XX a. soul muzikos krikštatėviu – dainininku Jamesu Brownu. Šios asmenybės įvaizdis, judesiai, muzikos ir dainavimo maniera yra spalvingi ir pompastiški.

Makaronus reklamavo ir Joda iš „Žvaigždžių karų“

Žymusis filmų veikėjas, viešosios tvarkos gynėjas, metalinis policininkas Robocopas taip pat savo jėgas atgauna valgydamas greitai paruošiamus makaronus. Kitas herojus, nusifilmavęs reklamoje – ne tik JAV, bet ir visame pasaulyje žinomas kung fu aktorius, kovos menų žinovas, kaskadininkas Jackie Chanas. Kol kėsinamasi į jo greitai paruošiamų makaronų porciją, kovodamas su priešininkais jis demonstruoja savo akrobatinius gabumus išlaikydamas maisto indelį ant galvos.

Vargu ar 80-uosius galime įsivaizduoti be žymiausio serijinio filmo „Žvaigždžių karai“. Septintoje reklamoje matyti, kaip makaronus skraidina meistras Joda, kartu pridurdamas: „Ateitis visada yra pasirinkimas, priklausantis nuo jūsų galios“. Tik šį kartą veiksmas vyksta ne „Žvaigždžių karų" tarpgalaktinėje erdvėje, o „Boil Japan“ planetoje.

Parengė Erika Raziūnaitė.

EP Rinkimai

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.