Pirmadienį turėtų būti pradėtos dengti „Lietuvos jūrų laivininkystės“ skolos užsienio uostams, kad užsienyje sulaikyti laivai galėtų išplaukti. Šiuo metu pasaulio uostuose yra įstrigę 4 Lietuvos laivai.
Didžiausias „Lietuvos jūrų laivininkystės“ kreditorius bankas SEB praėjusią savaitę sutiko atidėti beveik 15 milijonų eurų skolos grąžinimo terminą. Dėl to vyriausybė nusprendė gelbėti įmonę ir stabdyti jau pradėtą bankroto procedūrą.
Bankas sutiko suteikti papildomą trijų milijonų eurų paskolą, kuri bus garantuojama valstybės valdomos įmonės „Lietuvos geležinkeliai“ dividendų sąskaita.
Šią savaitę taip pat turėtų būti paruoštas finansinis planas, pagal kurį laivai bus parduoti ir įsigyta naujų. Be to, numatomos papildomos veiklos, kuriomis galėtų užsiimti bendrovė.
Anot premjero, rinka atsigauna, todėl galima tikėtis, kad įmonė, sėkmingai padengusi finansinius įsipareigojimus, galėtų pradėti dirbti pelningai. Rugpjūtį premjeras tikisi vyriausybei pristatyti pasiūlymą kurti transporto įmones kontroliuojančiąją bendrovę, į kurią įeitų „Lietuvos jūrų laivininkystė“, „Lietuvos geležinkeliai“ bei kitos valstybės valdomos įmonės.