Tūkstantis „Air Lituanica“ keleivių liko už borto

Per numatytą terminą nespėta

Trečiosios eilės kreditoriais tapusiems žlungančios oro vežėjos klientams yra nedaug vilties atgauti pinigus.<br>T.Bauro nuotr.
Trečiosios eilės kreditoriais tapusiems žlungančios oro vežėjos klientams yra nedaug vilties atgauti pinigus.<br>T.Bauro nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

BNS ir lrytas.lt inf.

2015-09-16 10:33, atnaujinta 2017-10-15 15:23

Trečiosios eilės kreditoriais tapusiems žlungančios oro vežėjos klientams yra nedaug vilties atgauti pinigus, rašo „Lietuvos žinios“.

Air Lituanica“ bankroto administratoriaus bendrovės „Baklis“ įgaliotas asmuo Rimgaudas Jacevičius pateikė duomenis, kad bendrovė sulaukė kreipimųsi dėl pinigų už daugiau kaip 5 tūkst. užsakymų grąžinimo – maždaug 900 tūkst. eurų. Pinigai grąžinti už daugiau kaip 4 tūkst. rezervacijų – suma viršija 873 tūkst. eurų. Vis dėlto tai reiškia, kad dar už maždaug tūkstantį užsakymų pinigai klientams negrąžinti.

Advokatų profesinės bendrijos Judickienė ir partneriai „Jurex“ advokatas, bankroto administratorius Marius Tamošiūnas, įvertinęs situaciją neslėpė, kad šių asmenų galimybės atgauti pinigus gana mažos. Mat keleiviai pateks tik į trečiąją kreditorių eilę. Jiems pinigai bus skirstomi tik tuomet, kai bus visiškai padengti pirmoje eilėje esančių darbuotojų ir antroje eilėje esančios „Sodros“ bei kitų mokesčių institucijų kreditoriniai reikalavimai.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.