Pamatykite, kaip keitėsi vienas seniausių lietuviškų ženklų

Vienas seniausių lietuviškų prekės ženklų „Stumbras“ 110 metų gimtadienį atšventė savaip – įmonė pakeitė logotipą. Dovana – ne iš pigiųjų, nes logotipo atnaujinimas, svetainės dizaino ir prekės ženklo vadovo sukūrimo darbai kainavo 20 tūkst. eurų.

Kadangi įmonės produkcija eksportuojama, logotipas atpažįstamas ir užsienyje.<br>123rf nuotr.
Kadangi įmonės produkcija eksportuojama, logotipas atpažįstamas ir užsienyje.<br>123rf nuotr.
Taip įmonės logotipas atrodė 1939-1947 metais.
Taip įmonės logotipas atrodė 1939-1947 metais.
Taip įmonės logotipas atrodė 1947-1952 metais.
Taip įmonės logotipas atrodė 1947-1952 metais.
Taip įmonės logotipas atrodė 1952-1969 metais.
Taip įmonės logotipas atrodė 1952-1969 metais.
Taip įmonės logotipas atrodė 1969-1988 metais.
Taip įmonės logotipas atrodė 1969-1988 metais.
Taip įmonės logotipas atrodė 1988-2004 metais.
Taip įmonės logotipas atrodė 1988-2004 metais.
Taip įmonės logotipas atrodė 2004-2015 metais.
Taip įmonės logotipas atrodė 2004-2015 metais.
Naujausias „Stumbro“ logotipas.
Naujausias „Stumbro“ logotipas.
Daugiau nuotraukų (8)

lrytas.lt

Oct 2, 2015, 4:05 PM, atnaujinta Oct 12, 2017, 5:46 AM

Daugeliui gerai pažįstamas ženklas kardinaliai nesikeis, nors, kuriant logotipą, būta idėjų padaryti jį labai abstraktų.

Atnaujinti logotipą ėmėsi vizualinės komunikacijos dizaineris Lukas Ruškys. Pusmetį dirbęs dizaineris išsiaiškino, kad vienintelis grafinis elementas, vaizduotas daugumoje „Stumbro“ logotipo versijų, buvo apskritimas ar jo dalis – lankelis.

„Tokia forma gana patogi ir patraukli kuriant logotipus. Tačiau jos atsisakėme, nes norėjome stumbrą pavaizduoti laisvą, judantį pirmyn. Pastebėjome ir tai, kad ankstesnėse logotipo versijose įvairiai buvo vaizduojamas ir pats stumbras: kai kur jis buvo pasisukęs į kairę, tarsi nusigręždamas nuo žiūrovo. Naujajame logotipe jis žvelgia pirmyn ir tarsi kyla į kalvą. Taip kuriama asociacija į įmonės naujus tikslus“, – pasakojo logotipo kūrėjas.

Naujasis logotipas – kitos spalvos. Dizaineris savo sprendimą aiškino tuo, kad raudona spalva, koks iki šiol buvo „Stumbro“ ženklas – per daug aktyvi, pernelyg jaunatviška. Naujoji ruda spalva turėtų sietis su branda ir solidumu.

Pati įmonė, duodama darbo dizaineriui, nurodė per naująjį logotipą vartotojams pasakoti apie bendrovės inovatyvumą ir judėjimą į priekį.

„Nenorėjome visko keisti kardinaliai, todėl atsispyrėme nuo senųjų logotipų. Kadangi įmonė turi šimtametę istoriją, buvo svarbu išlaikyti tradicijas, pabrėžti natūralumą, todėl pasirinkta ruda prekės ženklo spalva. Pasikeitė ir pats stumbras: anksčiau gyvūnas buvo sunkesnis, tarsi darbinis, o dabar lengvesnis, žengiantis į priekį“, – pasakojo įmonės korporatyvinių reikalų vadovė Vaida Budrienė.

EP Rinkimai

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.