Jos ataskaita liudija, kad lapkritį, palyginti su analogišku laiku 2014-aisiais, pervežtų keleivių skaičius išsaugo 21 proc ir pasiekė 7,71 mln.
Per metus apkrovos koeficientas pakilo 5 proc. – nuo 88 iki 93 proc.
Einamasis metinis keleivių skaičius išaugo 17 proc. ir pasiekė 99.9 mln.
Pasak „Ryanair“ atstovo Kenny Jacobso, gerus rezultatus nulėmė įmonės siūlomos žemos skrydžių kainos bei sėkmingai vykdoma „Always Getting Better“ programa, kuria siekiame toliau gerinti klientų aptarnavimo kokybę.
„Tęsdami „Always Getting Better“ programą savo klientams siūlome dar daugiau pokyčių: personalizuotą tinklalapį bei mibiliąją aplikaciją, atnaujintą Ryanair lėktuvų interjerą bei įgulos uniformas ir išplėstą meniu pasirinkimą skrydžių metu“, – sakė K.Jacobsas.