Naujasis kelionių organizatorius turistams žemų kainų nežada

Į Lietuvos turizmo rinką gaivių vėjų bandys įpūsti naujas kelionių organizatorius – „KIDY Tour“.

Nuo kovo keliones į Turkiją žadantis organizatorius skraidins su Turkijos užsakomųjų skrydžių bendrove.<br>G.Šiupario nuotr.
Nuo kovo keliones į Turkiją žadantis organizatorius skraidins su Turkijos užsakomųjų skrydžių bendrove.<br>G.Šiupario nuotr.
Planuojama, kad „KIDY Tour“ pasiūlymais kitąmet susidomės 20 tūkst. poilsiautojų, arba apie 5 proc. išvykstamojo Lietuvos turizmo.<br>A.Vaitkevičiaus nuotr.
Planuojama, kad „KIDY Tour“ pasiūlymais kitąmet susidomės 20 tūkst. poilsiautojų, arba apie 5 proc. išvykstamojo Lietuvos turizmo.<br>A.Vaitkevičiaus nuotr.
„KIDY Tour“ akcininko „Avia Solutions Group“ valdybos narys D.Lapinskas.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
„KIDY Tour“ akcininko „Avia Solutions Group“ valdybos narys D.Lapinskas.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
„KIDY Tour“ generalinis direktorius G.Aukštuolis.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
„KIDY Tour“ generalinis direktorius G.Aukštuolis.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
Daugiau nuotraukų (4)

Simona Viltrakytė

Dec 15, 2015, 9:26 AM, atnaujinta Sep 29, 2017, 8:39 AM

Nuo kovo keliones į Turkiją žadantis organizatorius skraidins su Turkijos užsakomųjų skrydžių bendrove.

100 proc. naujos įmonės akcijų priklauso aviacijos koncernui „Avia Solutions Group“, kurios vadovas – Gediminas Žiemelis.

Dabar Lietuvos rinkoje veikia stiprūs kelionių organizatoriai – „Novaturas“ ir „Tez Tour“. Tačiau „KIDY Tour“ generalinis direktorius Gvidas Aukštuolis teigia, jog perskirstyti rinkos atimant iš jau veikiančių kelionių organizatorių klientus neprireiks – „KIDY Tour“ mano, jog rinkoje ir taip yra galimybių augti.

„Pagal poilsiautojų skaičių dukart atsiliekame nuo vidutinio poilsiautojų skaičiaus Europoje. Esame įsitikinę, kad mūsų atsiradimas turizmo rinkoje paskatins lietuvius daugiau keliauti. Tai yra pagrindinė priežastis, dėl ko atsirado „KIDY Tour“, – aiškino G.Aukštuolis.

Jis nusiteikęs optimistiškai: „Kitais metais rinka augs dėl to, kad į ją ateiname mes, ir dėl to, kad priversime pasitempti rinkoje jau esančius žaidėjus.“

Vis dėlto ne mažesnėmis kainomis „KIDY Tour“ ketina pritraukti klientus. Anot G.Aukštuolio, jų išskirtinumas – partneriai ir jų siūlomos paslaugos: „KIDY Tour“ dirbs su viešbučių tinklu „Eftalia“ bei užsakomųjų skrydžių bendrove „Freebird“. Pastaroji rinkoje veikia nuo 2001-ųjų. Ji 50-čia krypčių veža turistus iš Europos į Turkiją. Skaičiuojama, kad vidutinis lėktuvų amžius – šešeri metai, visi jie – „Airbus 320“.

„Eftalia“ lietuvių pamėgtame Turkijos Alanijos regione turi 6 viešbučius, kuriuos valdo 25 metus. Viešbučiuose telpa 8,5 tūkst. turistų. Anot G.Aukštuolio, labai tikėtina, jog šio tinklo viešbučiuose turistai iš Lietuvos galės matyti lietuvišką televiziją, o vaikai iki 16 metų – gyventi nemokamai.

Dar vienas patogumas, kurį savo klientams žada naujasis kelionių organizatorius – atskirą langelį registruojantis oro uoste su vaikais skrendantiems keleiviams.

„Tačiau vos pasirodžius informacijai apie tai, kad rinkoje atsiras naujas žaidėjas, kiti išplatino žinutes apie keliones mažesnėmis kainomis, tad ir kelionių kainų korekcija galima“, – sakė G.Aukštuolis.

 “KIDY Tour“ akcininko „Avia Solutions Group“ valdybos narys Daumantas Lapinskas teigė, kad įmonei finansuoti numatyta iki 4 mln. eurų. Tariantis su partneriais kalbama, jog rinkoje įmonė bus ilgai: minimalus laikotarpis, apie kurį šnekama tariantis dėl bendradarbiavimo, – penkeri metai. „Kol kas esame skyrę tiek lėšų, kad užtikrintume veiklos pradžią“, – teigė D.Lapinskas.

Kad galėtų pradėti veiklą, įmonė numačiusi 200 tūkst. eurų garantiją.

Planuojama, kad „KIDY Tour“ pasiūlymais kitąmet susidomės 20 tūkst. poilsiautojų, arba apie 5 proc. išvykstamojo Lietuvos turizmo.

Anot D.Lapinsko, naujasis kelionių organizatorius veiklą pradeda atsargiai, nuo vienos krypties. „Matysime, kaip sekasi, kur juda rinka, o tuomet spręsime, kur plėstis. Tikimės, kad bendrovė jau pirmaisiais metais sugebės pati išsilaikyti, nes matome kitų rinkos dalyvių generuojamas pajamas ir, tikėtina, augantį pelną. Matome, kad vietos trečiam operatoriui rinkoje tikrai yra. Todėl mūsų lūkesčiai šiuo metu gana optimistiški. Kol kas mes susitelkę į Turkijos rivjerą“, – sakė D.Lapinskas.

EP Rinkimai

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.