Tai pranešė į Palangą atvykęs šios aviakompanijos generalinio direktoriaus pavaduotojas rinkodarai Igoris Čerginecas, kuris penktadienį kurorto savivaldybėje pasirašė bendradarbiavimo sutartį su Palangos oro uosto vadovu Mariumi Gelžiniu.
Anot I.Čergineco, šio maršruto paklausą iliustruoja toks faktas. Pradėjus derybas dėl reguliaraus reiso į Palangą, buvo ketinama šiam maršrutui naudoti 50 vietų orlaivį „Bombardier“.
Tačiau vos tik pradėjus domėtis šio skrydžio paklausa, vien tik į Palangą poilsiautojus siunčianti turizmo agentūra „Vokrug sveta“ kiekvienam reisui rezervavo 60 vietas. Dar 35 vietas rezervavo kitos turistinės kompanijos.
„Mūsų numatytas „Bombardier“ lėktuvas šiam reisui jau buvo per mažas, todėl keleivius į Palangą ruošiamės skraidinti „Boeing 373–500“, kuriame yra 125 vietos“, – pasakojo I.Čerginecas.
Tačiau panašu, kad ir tokio orlaivio gali neužtekti, nes laisvam bilietų pardavimui yra likę vos 30 bilietų.
Anot vieno iš „Belavia“ vadovų, jei įmonė sulauks dar didesnės skrydžių į Palangą bilietų paklausos, šiam maršrutui bus skirtas 150 vietų orlaivis arba neseniai baltarusių įsigytas „Boeing 373 – 800“, kuriuo gali skristi 189 keleiviai.
Tikėtis Palangos maršruto sėkmės „Belavia“ bendrovei leidžia palyginti nedidelė skrydžio kaina. Bilietų į abi puses kaina prasideda nuo 99 eurų ir priartėjo prie kelionės į Palangą išlaidų viešuoju transportu.
„Paskaičiavome, kad iš Minsko į Palangą važiuojant traukiniu ir maršrutiniu autobusu, kelionė į priekį ir atgal atsieina 90 eurų. Mes ilgą laiką delsėme atidaryti naują maršrutą į Palangą, nes skrydis į abi puses turėjo kainuoti ne mažiau, kaip 120 – 130 eurų ir su tokiu kainų skirtumu keleivių nebūtų privilioję“, – sakė I.Čerginecas.
Iki beveik 100 eurų bilieto kainą baltarusių įmonei padėjo sumažinti Palangos oro uosto suteiktos nuolaidos ir finansinė paspirtis iš Lietuvos valdžios, kuri iš naujų skrydžių maršruto skatinimo fondo „Belavia“ bendrovei skyrė 100 tūkst. eurų.
I.Čergineco manymu, į lėktuvą turėtų persėsti tie turistai, kurie iki šiol beveik 10 valandų į Palangą vykdavo viešuoju transportu, arba į Lietuvos pajūrį išsiruošdavo savo automobiliais, tačiau prie valstybinės sienos galėdavo užtrukti ir pusę dienos.
Tuo tarpu skrydžio iš Minsko į Palangą trukmė – valanda ir 10 minučių.
Kiek baltarusių per vasarą ilsisi Palangoje, tiksliai nėra žinoma, nes nemažai jų atvažiuoja individualiai. Su turizmo kompanijos „Vokrug Sveta“ parduotais kelialapiais pernai per du vasaros mėnesius į Palangą užsakytais autobusais atvyko beveik 500 baltarusių.
Į nemažai buvusios Sovietų sąjungos oro uostų skraidančios aviakompanijos „Belavia“ atstovas tikisi, kad naujasis reisas į Palangą poilsiautojus privilios ir iš Kazachijos, Gruzijos, Rusijos ir Ukrainos, kurių gyventojai Minską išnaudos, kaip tranzitinį oro uostą.
Numatyta, kad sekmadieniais 10 val. 15 min. iš Minsko pakilęs orlaivis Palangoje Lietuvos laiku nusileis tuoj po vidurdienio. Šis laikas bus patogus iš Baltarusijos atvykstantiems poilsiautojams, kurie iš karto galės įsikurti kurorto viešbučiuose.