„Ryanair“ atstovas: „Pamatysite, kiek turistų jums priviliosime“

Pigių skrydžių bendrovė „Ryanair“, paskelbusi apie lėktuvų bazės Vilniuje statybą bei pradėjusi skraidyti iš Palangos, džiaugiasi savo plėtra Lietuvoje ir nežada sustoti.

„Ryanair“ atstovas teigia, kad avialinija gali plėstis bet kuriame Lietuvos oro uoste, viskas priklausys nuo aplinkybių<br>V.Ščiavinsko nuotr.
„Ryanair“ atstovas teigia, kad avialinija gali plėstis bet kuriame Lietuvos oro uoste, viskas priklausys nuo aplinkybių<br>V.Ščiavinsko nuotr.
„Ryanair“ atstovas teigia, kad avialinija gali plėstis bet kuriame Lietuvos oro uoste, viskas priklausys nuo aplinkybių<br>V.Ščiavinsko nuotr.
„Ryanair“ atstovas teigia, kad avialinija gali plėstis bet kuriame Lietuvos oro uoste, viskas priklausys nuo aplinkybių<br>V.Ščiavinsko nuotr.
„Ryanair“ rinkodaros ir pardavimų skyriaus vadovas Skandinavijos ir Baltijos šalims Hans Jorgen Elnaes.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
„Ryanair“ rinkodaros ir pardavimų skyriaus vadovas Skandinavijos ir Baltijos šalims Hans Jorgen Elnaes.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
Daugiau nuotraukų (3)

Gintarė Valentinaitienė

Apr 24, 2016, 10:44 AM, atnaujinta May 27, 2017, 8:17 PM

„Pamatysite, pritauksime į Lietuvą turistų“, – teigia „Ryanair“ rinkodaros ir pardavimų skyriaus vadovo Skandinavijos ir Baltijos šalims Hansas Jorgenas Elnaesas.

– Sausio mėnesį pradėjote skraidyti iš dar vieno – Palangos – oro uosto. Ar esate patenkintas „Ryanair“ plėtra čia? Kokių planų turite ateičiai?

– Esame patenkinti tuo, kaip mums sekasi Palangoje. Žinoma, kol kas tai smulki „operacija“ – 2 skrydžiai per savaitę į Londoną. Skaičiai yra geri, tikimės, kad pavyks sukurti gerus santykius su turizmo organizacijomis Palangoje, Klaipėdoje ir Neringoje.

Neringoje yra daug įdomių vietų, Palangoje statomas naujas viešbutis „Marriott“ su SPA centru, todėl manome, kad keleivių susidomėjimas skrydžiais į Palangą augs.

– Neseniai teigėte, kad „Ryanair“ į Palangą pritrauks turistų. Kaip planuojate tai padaryti?

– Manau, kad turistų pritrauksime ne tik į Palangą, bet ir į kitus Lietuvos miestus. Mūsų keleivių skaičius sparčiai auga. Kartais kitos avialinijos sako, kad „Ryanair“ yra tarsi parazitas – ateiname į naują oro uostą ir perimame keleivius. Bet tai nėra tiesa – mūsų keleivių skaičius auga greičiau, nei kitų avialinijų mažėja. 

Taip yra dėl to, kad mes laikomės nuostatos, kad keliauti nori visi, tik ne visi gali tai sau leisti. Mūsų skrydžiai pigūs, dėl to į Lietuvą atvyks žmonės, kurie kitu atveju čia nekeliautų. Manau, kad pritrauksime turistų tiek į pajūrį, tiek į Vilnių ir Kauną.

– O kokie jūsų planai Kaune? Kol kas atrodo, kad ten savo veiklos apimtis mažinate.

– Savo verslą tęsiame kaip paprastai, nėra jokių pasikeitimų – skraidome iš trijų pro uostų, kuriuose galime augti. Viskas priklausys nuo to, kaip mums seksis kiekviename iš jų. Pernai turėjome šiek tiek per mažai lėktuvų, dėl to tarp Europos oro uostų buvo varžytinės – juk visi nori „Ryanair“, nes mes pritraukiame keleivių. Dabar spaudimo nebėra ir galime paskirstyti savo lėktuvus lengviau.

Bet reikia suprasti – vienas lėktuvas yra vertas 200 mln eurų, taigi tai didelės investicijos. Tie 200 mln eurų turi duoti grąžos – jei ši sąlyga išpildoma, plėstis galime bet kur.

– Lietuvos keleiviai mėgsta skųstis. Europos vartotojų centro padalinys sulaukia labai daug skundų dėl avialinijų paslaugų. Kaip dažnai reikia teisintis jūsų bendrovei?

– Mes pagerinome daug dalykų, susijusių su savo klientų aptarnavimu. Turime atskirą padalinį, kuris tuo rūpinasi, į visus skundus atsakome per 7 dienas ir esame avialinija, kurios skundų vidurkis yra mažiausias.

Bet, žinoma, būna visko, kartais mūsų paslaugų kokybė nukenčia ne dėl mūsų kaltės. Pavyzdžiui, labai daug skrydžių atšaukiama dėl streikų Paryžiaus oro uostuose – mes negalime nieko padaryti, tačiau mūsų darbui ir mūsų klientams tai trukdo.

– Neseniai pasirodė žinia, kad ketinate bylinėtis su lietuviškomis kelionių agentūromis, be jūsų leidimo prekiaujančiomis „Ryanair“ lėktuvų bilietais. Kokia padėtis dabar?

– Ši istorija dar nepasibaigė. Mūsų bendrovė dalyvauja teismuose prieš nemažai kelionių agentūrų visoje Europoje, kurios klientams siūlo mūsų bilietus brangiau ar daro tai be mūsų leidimo. Klientams tai sukelia nemažai problemų, todėl siekiame tam užkirsti kelią ir visiems patariam bilietus pirkti tik mūsų oficialioje interneto svetainėje.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.