Šiemet „McDonald’s“ švenčia savo 20-ąsias savo veiklos metines Lietuvoje.
Restoranų tinklo apyvarta pernai buvo didžiausia per visus veiklos metus. 2015-aisiais įmonės pardavimas peršoko 18 mln. eurų, o lankytojų skaičius viršijo 7,7 milijono.
Apyvartą paaugino ir investicijos. Pernai jų skirta net 1,7 mln. eurų - Vilniuje buvo atidaryti du nauji restoranai. Jie skiriasi nuo savo pirmtakų, – juose atskirtos maisto užsakymo ir paėmimo vietos, įdiegta savitarnos sistema.
„Atidarysime tiek restoranų, kiek tik jų prireiks. Tai nulems klientų poreikiai. Be to, mūsų veikla yra dvilypė. skatiname aktyvų gyvenimo būdą ir prisidedame prie socialiai atsakingų projektų“, – tikino V.Janevskis.
Planuoja plėtrą
Pirmasis „McDonald’s“ restoranas Lietuvoje buvo atidarytas Vilniuje, 1996 metų pavasarį. Po metų restoranas atvėrė duris Kaune, o dar vėliau – ir Klaipėdoje.
„Tuomet šie restoranai simbolizavo vakarietiškos eros pradžią. Mūsų tikslas buvo – išmokyti darbuotojus svetingumo, kad jie klientams būtų malonūs. Esu įsitikinęs, kad viso to konkurentai mokėsi to iš mūsų“, – pasakojo V.Janevskis.
Jo teigimu, tikimasi, kad ir toliau pavyks neišsižadėti plėtros. O iš visų trijų Baltijos šalių daugiausia investicijų atiteks būtent Lietuvai.
Iki 2018 planuojama atidaryti keturis naujus restoranus. Jau kitų metų pradžioje vienas jų duris atvers Vilniuje.
Išmokė svetingumo
„Atsimenu, kai tik atidarėme pirmąjį restoraną, bandėme viską daryti patys. Tai buvo įdomus veiklos periodas - savotiškas žaidimas. Manėme, kad tai bus sezoninis darbas, o jis užsitęsė 20 metų“, – sakė „McDonald‘s“ valdymo konsultantė Lietuvoje Loreta Žemaitė.
Jos teigimu, bendrovei padėjo išlikti bendravimas su klientais ir tarpusavyje.
„Pokyčių buvo daug, pradėjome su keliais produktais, dabar meniu yra didžiulis. Bet kertiniai akmenys yra išlikę“, – sakė L.Žemaitė.
Beje, jau šį mėnesį rinkai bus pristatyta programėlė, kuri teiks asmeninius pasiūlymus lankytojams. Jie galės priklausyti ir nuo oro.