„Naujajame „Hesburger“ restorane prie Molėtų pirmą kartą Lietuvoje buvo įgyvendinta naujovė – kasų meniu, produktų meniu, reklaminiai plakatai bei visa kita informacija klientams restorano viduje ir „drive-in“ dalyje yra pateikiama skaimeniniuose ekranuose, popierius šiam tikslui nebebus naudojamas. Ši gamtai draugiška ir išteklius tausojanti koncepcija prieš metus pradėta diegti mūsų tinkle Suomijoje, o nuo šiol visi mūsų restoranai, kurie bus atidaromi arba renovuojami Lietuvoje, Latvijoje bei Estijoje, bus įrengiami šiuo būdu“, – sakė „Hesburger“ plėtros direktorė Baltijos šalims Ieva Salmela.
Pasak jos, ši inovatyvi koncepcija leis patogiau ir efektyviau pateikti visą informaciją klientams. Investicijos į šią inovaciją naujajame restorane siekė 20 tūkst. eurų. Restorane, kurio plotą sudaro 150 kv. metrų, įrengtos 32 sėdimos vietos lankytojams, važiuotiems klientams teikiama „drive-in“ paslauga.
„Naujasis mūsų tinklo restoranas įsikūrė visai šalia Molėtų, kurie garsėja savo ežerų ir gamtos grožiu bei pritraukia daug poilsiautojų, ypač vasaros sezonu. Į intensyvaus eismo zonoje esantį restoraną bus patogu užsukti ir vietos gyventojams, ir į gamtą poilsiauti vykstantiems žmonėms“, – sakė I. Salmela.
Per 2016 m. „Hesburger“ mūsų šalyje planuoja investuoti 3,5 mln. eurų ir atidaryti 3 naujus restoranus. Planuojama, kad investicijos į plėtrą Latvijoje sieks 2 mln. eurų, Estijoje – 1,5 mln. eurų.