Kaip visa tai veikia? Stoteles puošia prekės su brūkšniniais kodais, kuriuos, nuskenavus „Barboros“ mobiliojoje programėlėje esančiu skeneriu, galima susidėti būtiniausių pirkinių krepšelį ir gauti jį jums patogiu laiku nurodytu adresu. Iš viso visuomeninio transporto stotelėse galima rasti kiek daugiau nei 50 populiariausių – dažniausiai į „Barboros“ pirkėjų krepšelius patenkančių, prekių. Trūkstamas prekes į pirkinių krepšelį galima įsidėti įprasta tvarka pasinaudojant mobiliąja programėle.
Virtualios „Barboros“ parduotuvės skirtingose sostinės visuomeninio transporto stotelėse veiks visą vasarą – iki rugsėjo pradžios. Iš viso tokios parduotuvės skirtingu laiku bus įrengtos 9 Vilniaus visuomeninio transporto stotelėse. Šiuo metu mieste galima rasti 8 tokias virtualias parduotuves.
„Yra tekę matyti panašių dalykų užsienyje, tik ten buvo galima panašiu principu įsigyti drabužių. Tik ką skenuodama brūkšninius kodus užsisakiau produktų, kurių man reikia vakarienei paruošti. Taigi, sutaupiau apie valandą laisvalaikio, kurį galėsiu skirti šeimai“, – džiaugiasi virtualią parduotuvę išbandžiusi vilnietė Rūta.
Užteks 10 minučių
Skaičiuojama, kad apsipirkti „Barboroje“ klientui įprastai užtenka apie 10-15 minučių. Panašiai kas tiek laiko važiuoja ir to paties maršruto visuomeninis transportas.
Prekes „Barbora“ paprastai savo pirkėjams pristato dar tą pačią užsakymo pateikimo dieną, o, kad apsipirkimas būtų dar patogesnis, pageidaujamą pristatymo laiką pirkėjai gali pasirinkti valandos intervalu.
„Pernai klientams pristatyta „Barboros“ mobilioji programėlė, suteikia galimybę prekes patogiai užsisakyti ir nusipirkti naudojantis išmaniuoju telefonu, tačiau skenuojant brūkšninius kodus apsipirkimo procesą galima dar labiau sutrumpinti – ypač jei žmogaus didžiąją krepšelio dalį sudaro populiariausios prekės. Patogu ir tai, kad apsipirkti galima laukiant autobuso ar troleibuso – efektyviai išnaudojamas gali būti ir šis laikas“, – pabrėžia „Barbora“ direktorius Tomas Kibildis.
Šiuo metu apie 25 proc. pirkimų „Barboros“ elektroninėje parduotuvėje yra atliekami mobiliaisiais įrenginiais. „Vasarą šis skaičius dar labiau išauga, nes pirkėjai dar labiau nei įprastai taupo laiką, jį verčiau skirdami ne vaikščiojimui tarp parduotuvių lentynų, o aktyviam poilsiui“, – pastebi T. Kibildis.