Krintant maisto kainoms, „Nestle“ sumažino augimo prognozę

Šveicarijos maisto gamybos milžinė

„Nestle“ orientuojasi ne į kainų kėlimą, o į pardavimų didinimą.<br>AFP/Scanpix nuotr.
„Nestle“ orientuojasi ne į kainų kėlimą, o į pardavimų didinimą.<br>AFP/Scanpix nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Oct 20, 2016, 12:09 PM, atnaujinta May 10, 2017, 1:21 PM

Bendrovė, gaminanti tokius produktus kaip „Nespresso“ ir „KitKat“, kaltina „dabartinę švelnią aplinką“, dėl kurios, anot jos, krinta maisto produktų kainos. „Nestle“ devynių mėnesių pardavimai siekė 65,51 mlrd. Šveicarijos frankų (66,19 mlrd. JAV dolerių) ir buvo didesni nei pernai, kai sudarė 64,86 mlrd. Šveicarijos frankų. Vykstant aršiai prekybos centrų konkurencijai, bendrovei sunkiai sekėsi kelti kainas.

Pagrindinė konkurentė „Unilever“ pakėlė kainas valstybėse, kuriose valiuta susilpnėjo, pavyzdžiui, Didžiojoje Britanijoje, nes į tokias valstybes importuojamos prekės kainuoja daugiau. Svaro vertė po „Brexit“ balsavimo nukrito 16 proc., lyginant su euru.

Tačiau „Nestle“ orientuojasi ne į kainų kėlimą, o į pardavimų didinimą.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.