Studento iš Vokietijos sukurta „Adidas“ batelių reklama užkariavo internetą. Kompanijos vaizdo įrašas nesudomino, bet dabar „Adidas“ turbūt baigia nusigraužti nagus – jautri istorija abejingų nepaliko.
Reklamos industrijoje netyla kalbos apie 26 metų Vokietijoje reklamą studijuojantį Eugeną Merherį. „Adidas“ atmetė reklamos pasiūlymą be garsenybių bei dailių sportbačių, tačiau užteko ją įkelti į „YouTube“, kad visas pasaulis sužinotų.
Vaizdo įraše, pavadintame „Break free“ (lietuviškai – išsilaisvinti), – vyriškio iš senelių namų istorija, rašo „Huffington Post“. Kažkada buvęs bėgiku, dabar jis nenori nieko daugiau, kaip išsilaisvinti iš senatvės gniaužtų – su „Adidas“ batais, žinoma.
Reklamą sukūręs studentas sakė, kad nusiuntė ją „Adidas“ komercijos departamentui, bet šis pasiūlymą ignoravo. Dabar kompanijai dėl to reikėtų gailėtis – „YouTube“ vaizdo įrašą jau peržiūrėjo beveik 2 milijonai vartotojų.