Vasarį – nauja „Lidl“ akcija Lenkijoje: ji nepaliks abejingų

Lenkijos prekybos tinklai ir toliau kariauja. Taikiai, be tankų ir patrankų.

Nors „Lidl“ pabrėžia, kad naujoji akcija yra vienas iš ilgalaikio tinklo plano elementų, kurio tikslas – pakeisti lenkų mitybos įpročius, sunku nepastebėti, kad vokiečių tinklas, nusižiūrėjęs į portugalų „Biedronka“, nori pagauti savo sėkmės paukštę.<br>D.Umbraso nuotr.
Nors „Lidl“ pabrėžia, kad naujoji akcija yra vienas iš ilgalaikio tinklo plano elementų, kurio tikslas – pakeisti lenkų mitybos įpročius, sunku nepastebėti, kad vokiečių tinklas, nusižiūrėjęs į portugalų „Biedronka“, nori pagauti savo sėkmės paukštę.<br>D.Umbraso nuotr.
Nors „Lidl“ pabrėžia, kad naujoji akcija yra vienas iš ilgalaikio tinklo plano elementų, kurio tikslas – pakeisti lenkų mitybos įpročius, sunku nepastebėti, kad vokiečių tinklas, nusižiūrėjęs į portugalų „Biedronka“, nori pagauti savo sėkmės paukštę.<br>Lidl nuotr.
Nors „Lidl“ pabrėžia, kad naujoji akcija yra vienas iš ilgalaikio tinklo plano elementų, kurio tikslas – pakeisti lenkų mitybos įpročius, sunku nepastebėti, kad vokiečių tinklas, nusižiūrėjęs į portugalų „Biedronka“, nori pagauti savo sėkmės paukštę.<br>Lidl nuotr.
Nors „Lidl“ pabrėžia, kad naujoji akcija yra vienas iš ilgalaikio tinklo plano elementų, kurio tikslas – pakeisti lenkų mitybos įpročius, sunku nepastebėti, kad vokiečių tinklas, nusižiūrėjęs į portugalų „Biedronka“, nori pagauti savo sėkmės paukštę.<br>D.Umbraso nuotr.
Nors „Lidl“ pabrėžia, kad naujoji akcija yra vienas iš ilgalaikio tinklo plano elementų, kurio tikslas – pakeisti lenkų mitybos įpročius, sunku nepastebėti, kad vokiečių tinklas, nusižiūrėjęs į portugalų „Biedronka“, nori pagauti savo sėkmės paukštę.<br>D.Umbraso nuotr.
Nors „Lidl“ pabrėžia, kad naujoji akcija yra vienas iš ilgalaikio tinklo plano elementų, kurio tikslas – pakeisti lenkų mitybos įpročius, sunku nepastebėti, kad vokiečių tinklas, nusižiūrėjęs į portugalų „Biedronka“, nori pagauti savo sėkmės paukštę.<br>M.Patašiaus nuotr.
Nors „Lidl“ pabrėžia, kad naujoji akcija yra vienas iš ilgalaikio tinklo plano elementų, kurio tikslas – pakeisti lenkų mitybos įpročius, sunku nepastebėti, kad vokiečių tinklas, nusižiūrėjęs į portugalų „Biedronka“, nori pagauti savo sėkmės paukštę.<br>M.Patašiaus nuotr.
Nors „Lidl“ pabrėžia, kad naujoji akcija yra vienas iš ilgalaikio tinklo plano elementų, kurio tikslas – pakeisti lenkų mitybos įpročius, sunku nepastebėti, kad vokiečių tinklas, nusižiūrėjęs į portugalų „Biedronka“, nori pagauti savo sėkmės paukštę.<br>M.Patašiaus nuotr.
Nors „Lidl“ pabrėžia, kad naujoji akcija yra vienas iš ilgalaikio tinklo plano elementų, kurio tikslas – pakeisti lenkų mitybos įpročius, sunku nepastebėti, kad vokiečių tinklas, nusižiūrėjęs į portugalų „Biedronka“, nori pagauti savo sėkmės paukštę.<br>M.Patašiaus nuotr.
Daugiau nuotraukų (5)

Lrytas.lt

Feb 1, 2017, 9:34 AM, atnaujinta Apr 11, 2017, 1:32 AM

Tų, kurie mėgsta pasižmonėti pas kaimynus lenkus, ketina aplankyti Suvalkų krašto įžymybes ir pašmirinėti po prekybos centrus, nuo vasario 6 dienos laukia staigmena. Užsukę į „Lidl“ prekybos tinklo parduotuvę ir nusipirkę prekių už daugiau kaip 40 zlotų (kai kurių šaltinių teigimu – už daugiau kaip 50 zlotų) dovanų gausite vaisių ir daržovių figūrėlių – „Stikeez“. Apie akivaizdų vokiečių bandymą pakartoti portugalų prekybos tinklo „Biedronka“ sėkmę informuoja Lenkijos žiniasklaida.

„Lidl“ skelbia, kad šios naujos akcijos tikslas yra „priartinti vaisius ir daržoves prie vaikų ir skatinti tėvus pirkti daugiau sveikų maisto produktų“.

„Mes manome, kad svarbu ne tik tai, ką mes parduodame, bet ir tai, kokio laikomės požiūrio, kai kalbame apie švietimą mitybos kausimais. Štai kodėl mes nuosekliai įgyvendiname suplanuotas priemones, kurių tikslas yra geriau informuoti lenkus apie sveiką mitybą“, – sako „Lidl Polska“ ryšių su visuomene skyriaus vadovė Aleksandra Robaszkiewicz.

Rinkinys susideda iš 24 figūrėlių „Stikeez“, jį bus galima gauti tik kaip priedą prie „Lidl“ parduotuvėje nusipirktų produktų. Guminius žaisliukus siurbtukais galima pritvirtinti prie įvairių paviršių.

Norint gauti vieną figūrėlę – vaisiaus ar daržovės skulptūrinį atvaizdą – reikia pirkti prekių už 40–79,99 zlotų . Dvi figūrėlės pirkėjui priklausys, jei jis įsigys prekių už 80–119,99 zlotų, ir taip toliau. Bet jei tarp pirkinių bus bent viena šviežia daržovė arba vaisius iš „Lidl turgelio“ (lenk. Ryneczek Lidla), tada pirkėjui padovanojama papildoma figūrėlė „Stikeez“.

Figūrėles „Stikeez“ taip pat galima naudoti kaip „pėstininkus“ stalo žaidimui. „Lidl“ parduotuvėje galėsite įsigyti specialią žaidimo lentą už 8,99 zloto ir maišelį figūrėlėms už 3.99 zloto.

Kaip minėta, ši „Lidl“ akcija prasidės vasario 6 dieną ir truks tol, kol baigsis atsargos, bet ne ilgiau kaip iki kovo 5 dienos. Akcijos sąlygos netaikomos alkoholiniams gėrimams, įskaitant alų, tabako gaminiams, vaistams, kūdikių maitinimui skirtiems mišiniams ir kai kurioms kitoms prekėms. „Stikeez“ kopijuoja „Šviežiukus“?

Nors „Lidl“ pabrėžia, kad naujoji akcija yra vienas iš ilgalaikio tinklo plano elementų, kurio tikslas – pakeisti lenkų mitybos įpročius, sunku nepastebėti, kad vokiečių tinklas, nusižiūrėjęs į portugalų „Biedronka“, nori pagauti savo sėkmės paukštę.

Vadinamasis Šviežiukų rinkinys (lenk. Gang Świeżaków), kurį pernai pristatė Portugalijos tinklas, turėjo neregėtą pasisekimą, o lipdukai, reikalingi pliušinei daržovei ar vaisiui gauti, pasidarė tarsi valiuta. Lenkijos interaktyviojo (on-line) aukciono interneto svetainėje „allegro.pl“ knibždėjo aukcionai, kuriuose jų galėjai nusipirkti.

Akcijos taisyklės „Biedronkoje“ buvo labai panašios. Už 40 zlotų ir kiekvieną šios sumos kartotinį gaudavai lipduką. Nusipirkęs daržovių ar vaisių taip pat būdavai apdovanojamas papildomu lipduku. Skirtumas tik tas, kad „Lidl“ parduotuvėje figūrėlę gauname iš karto, o „Biedronkoje“ reikėdavo surinkti kelias dešimtis lipdukų, ir tik po to vaiko glėbyje atsidurdavo išsvajotas pliušinis žaisliukas.

Parengė Leonas Grybauskas

EP Rinkimai

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.