Dar praėjusių metų lapkritį naujasis „Air France“ vadovas Jeanas Marcas Janaillacas pranešė, kad bendrovė ruošiasi steigti naują aviakompaniją, kuri konkuruos pigių skrydžių segmente su bendrovėmis „WizzAir“ ir „Ryanair“.
Po devynių mėnesių gimė jauniausias „Air France“ kūdikis: „Joon“.
„Joon“ siūlys skrydžius jauniesiems padangių mėgėjams. Oficialioje „Air France“ interneto svetainėje rašoma, kad „Joon“ bus „šiuolaikiška, spontaniška ir skaitmeninė“ oro bendrovė. Netgi orlaivio įgulos kostiumai bus priderinti prie keleivių – elegantiški, bet laisvesnio stiliaus. Visa tai – kad būtų atsižvelgiama į 18–35 metų jaunimo – pasak sociologų, tipiško tūkstantmečio jaunimo – poreikius.
Pirmieji skrydžiai vidutinio nuotolio reisais bus pradėti jau nuo š.m. spalio 29 dienos. 2018 metais „Joon“ taip pat planuoja pradėti skraidyti ir tolimaisiais reisais. Bendrovės bazė įsikurs Paryžiaus Šarlio de Golio (Paris-Charles de Gaulle) oro uoste. Kol kas nežinoma, kokiais maršrutais skraidys naujosios aviakompanijos lėktuvai ir kiek kainuos bilietai. Šią informaciją žadama paskelbti š.m. rugsėjo mėnesį.
„Air France“ yra viena iš didžiausių oro transporto įmonių pasaulyje, jos laivyne – apie 500 orlaivių, kurie skraidina keleivius 328 skirtingais maršrutais. Bendrovėje „Air France“ dirba daugiau kaip 80 tūkst. žmonių, jos pajamos 2016 metais viršijo 24 mlrd. eurų. Pernai ši oro bendrovė pervežė apie 93 mln. keleivių.
Oro bendrovei nuo 2016 metų liepos vadovauja Jeanas Marcas Janaillacas, kuris anksčiau, 2012–2016 metais, buvo tarptautinės viešojo transporto kompanijos „Transdev“ generalinis direktorius.
Parengė Leonas Grybauskas