Lietuviai drebina socialinius tinklus: sukūrė filmuką, kuris plinta it virusas

Prieš keletą dienų socialiniame tinkle „Facebook“ pasirodęs lietuvių kurtas reklaminis klipas kaip reikiant sudrebino internetą.

Daugiau nei 6 mln. peržiūrų, 134 tūkst. pamėgimų, 92 tūkst. pasidalinimų ir net 24 tūkst. komentarų – tokiu pasisekimu gali džiaugtis specializuoto salono vyrams „Red Light Barbers“ įkūrėjai ir reklaminio klipo autoriai Ignas Kropas ir Bartas Višinskis.<br>Vaizdo klipo stop kadras
Daugiau nei 6 mln. peržiūrų, 134 tūkst. pamėgimų, 92 tūkst. pasidalinimų ir net 24 tūkst. komentarų – tokiu pasisekimu gali džiaugtis specializuoto salono vyrams „Red Light Barbers“ įkūrėjai ir reklaminio klipo autoriai Ignas Kropas ir Bartas Višinskis.<br>Vaizdo klipo stop kadras
„Turėjome vyruką, kuris tikriausiai vienintelis Lietuvoje turi amerikietišką FBI sukvežimį. Mums patiko idėja, kad reikėtų įtraukti tokį dalyką į klipą, jam paskambinome, o jis sutiko prisidėti nemokamai vien dėl to, kad jam tai pasirodė gera idėja“, – apie klipe matomą Lietuvoje neįprastą automobilį kalbėjo I.Kropas.<br> Vaizdo klipo stopkadras
„Turėjome vyruką, kuris tikriausiai vienintelis Lietuvoje turi amerikietišką FBI sukvežimį. Mums patiko idėja, kad reikėtų įtraukti tokį dalyką į klipą, jam paskambinome, o jis sutiko prisidėti nemokamai vien dėl to, kad jam tai pasirodė gera idėja“, – apie klipe matomą Lietuvoje neįprastą automobilį kalbėjo I.Kropas.<br> Vaizdo klipo stopkadras
Pirmąja vyrų kurta parodija pasidalino ir internetinė platforma „9GAG“, kur vaizdo klipas sulaukė 6 mln. peržiūrų, tačiau, pasak paties Igno, jei sudėtume visas peržiūras iš visų pasidalinimų, jų būtų kur kas daugiau.<br> Vaizdo klipo stopkadras
Pirmąja vyrų kurta parodija pasidalino ir internetinė platforma „9GAG“, kur vaizdo klipas sulaukė 6 mln. peržiūrų, tačiau, pasak paties Igno, jei sudėtume visas peržiūras iš visų pasidalinimų, jų būtų kur kas daugiau.<br> Vaizdo klipo stopkadras
Daugiau nuotraukų (3)

Lrytas.lt

2017-12-05 16:00, atnaujinta 2017-12-06 13:55

Daugiau nei 6 mln. peržiūrų, 134 tūkst. pamėgimų, 92 tūkst. pasidalinimų ir net 24 tūkst. komentarų – tokiu pasisekimu gali džiaugtis specializuoto salono vyrams „Red Light Barbers“ įkūrėjai ir reklaminio klipo autoriai Ignas Kropas ir Bartas Višinskis.

Vos prieš keturias dienas soc. tinkluose paviešintas vaizdo įrašas – prieš kurį laiką ypač populiaraus internetinio žaidimo „Grand Theft Auto“ parodija. Vaizdo klipe vyrai atkartoja ne tik paties žaidimo strategiją – vykdyti užduotis, bet net judesius ir kalbėseną.

I.Kropas pasakojo, kad antrąją klipo dalį buvo nuspręsta filmuoti ir kurti po pirmosios dalies pasisekimo, tačiau viską komanda darė ne tik dėl reklamos ar žinomumo, bet, kaip teigė, norėjo ir pajuokauti, prisiminti jaunystę.

„Aš ir mano kolega Bartas – vienos kartos žmonės, mes kartu augome, todėl mūsų vaizdo klipai yra paremti žaidimo, kuris prieš 10 metų buvo labai populiarus, principais. Mes tiesiog prisiminėme savo vaikystę, jaunystę, kas mums patikdavo, todėl ir sugalvojome šiek tiek pajuokauti ir išleisti tokį video“, – atskleidė I.Kropas.

Kaip pasakojo, vyrai patys ir scenarijų rašė, ir vaidino, ir idėjas generavo. „Antroji dalis mums išėjo žymiai kūrybiškesnė, nes prisidėjo daug žmonių, kuriems patiko pirmoji dalis ir jie patys siūlėsi prisidėti tiek savo idėjomis, tiek turimais resursais.

Turėjome vyruką, kuris tikriausiai vienintelis Lietuvoje turi amerikietišką FBI sukvežimį. Mums patiko idėja, kad reikėtų įtraukti tokį dalyką į klipą, jam paskambinome, o jis sutiko prisidėti nemokamai vien dėl to, kad jam tai pasirodė gera idėja“, – apie klipe matomą Lietuvoje neįprastą automobilį kalbėjo I.Kropas.

Pirmąja vyrų kurta parodija pasidalino ir internetinė platforma „9GAG“, kur vaizdo klipas sulaukė 6 mln. peržiūrų, tačiau, pasak paties Igno, jei sudėtume visas peržiūras iš visų pasidalinimų, jų būtų kur kas daugiau.

Kalbant apie antrosios dalies peržiūrų skaičių, šiuo metu filmuką jau yra peržiūrėję kiek daugiau nei 6 mln. žmonių, tačiau Ignas galutinio galimo peržiūrų skaičiaus spėti dar nedrįsta: „Dar praėjo labai mažai laiko, bet, manau, bus tikrai daugiau nei pirmosios dalies. Jau dabar video išleido ir „9GAG“, o daug užklausų gauname ir iš kitų didžiųjų socialinių medijų agentūrų ir su jomis viską deriname dėl paleidimo sąlygų. Per artimiausias dienas klipą išvysime ir kituose kanaluose. Tikimės, kad bus per 10 mln.“ – pasakojo Ignas ir neslėpė, kad tai puiki reklama tiek įmonei, tiek visai šaliai.

„Norėtųsi pareklamuoti ne tik įmonę, bet ir Vilnių, Kauną. Gauname žinučių, kur žmonės domisi miestu, kurį mato klipe, jie sako, kad čia graži architektūra, koks gražus senamiestis, klausia, koks čia miestas. Labai labai smagu, kad galime ne tik save pareklamuoti, bet ir šalį, kurioje gyvename“, – sakė I.Kropas.

Įmonė „Red Light Barbers“ buvo įkurta 2015-aisiais, o 2016 m. pradžioje atidarytas ir pirmasis salonas Vilniuje. Įmonės specializacija – vyrų kirpimai, šukuosenos, barzdų modeliavimas.

„Į tai žiūrime plačiau, nes tiek aš, tiek kolega Bartas, su kuriuo įkūrėme verslą, mes matėme Lietuvoje didžiulę spragą, ko čia trūko, – vyriško salono. Moterys turi savo vietas, kur gali nueiti, pakalbėti apie moteriškus dalykus, praleisti gerai laiką, o vyrams tokio salono nežinojome“, – sakė įkūrėjas.

Ateities planuose – ir speciali grožio produktų liniją vyrams. „Bet viskas pamažu“, – juokėsi Ignas.

Specializuoti salonai šiuo metu veikia Kaune ir Vilniuje.

 

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.