Praėjusiųjų metų vasarą startavusi „Mano būsto“ interneto platforma ir mobilioji programėlė „e-BŪSTAS“ populiarėja tarp įmonės klientų. Jau dabar ji turi daugiau nei 35 tūkst. vartotojų (tai – penktadalis visų klientų), kurie bent kartą per mėnesį naudojasi jos teikiamomis galimybėmis.
„Mano būsto“ tikslas per šiuos metus – toliau sparčiai populiarinti programėlę ir gerokai padidinti aktyvių vartotojų skaičių.
„Didžiuojamės, kad 2017 metų pradžioje pradėtas kurti ir vasarą pradėtas naudoti įrankis pateisino lūkesčius ir leido kitaip pažvelgti į pastatų administravimą.
Ši programėlė leidžia mūsų klientams patogiai ir greitai apmokėti sąskaitas, pranešti apie gedimus nusiunčiant jų aprašymus ir nuotraukas, taip pat gauti visą aktualią informaciją, realiu laiku bendrauti su namo vadybininku, gauti specialius naudingus pasiūlymus“, – sako bendrovės „Mano būstas“ generalinis direktorius Vytautas Turonis.
Ši priemonė atitinka vieną svarbiausių įmonės tikslų – būti žingsniu priekyje. „Mano būstas“ yra vienintelis pastatų administratorius Lietuvoje, pasiūlęs tokį sprendimą daugiabučių gyventojams, kuris, kaip tikimasi, ne tik patenkins vis daugiau kliento poreikių, bet ir palengvins kolegų darbą, leis operatyviau spręsti problemas, sumažins techninio darbo kiekį.
„Norit išlaikyti lyderio pozicijas rinkoje reikia nuolat keistis, augti ir nustebinti klientą netradiciniais ir jo lūkesčius viršijančiais sprendimais. Neabejoju, kad platforma ir mobilioji aplikacija yra vienas iš žingsnių kuriant naują pastatų administravimo standartą“, – aiškino V.Turonis.
Tačiau bene svarbiausias „e-BŪSTO“ privalumas – galimybė atlikti elektronines apklausas, kurios gerokai paspartintų sprendimų, susijusių su namo priežiūra, įgyvendinimą. Mat dabar visi sprendimai priimami tik visuotiniuose gyventojų susirinkimuose, o juose namo bendraturčiai vangiai dalyvauja, arba raštu, tačiau tai užtrunka daug laiko.
„Apklausų modulis – tai įrankis mūsų vadybininkui apklausti namo ar bendrijos gyventojus ir gauti iš jų grįžtamąjį ryšį. Kol kas jos skirtos susidaryti bendrai nuomonei apie klientų pasitenkinimą, tačiau realu, kad jau šiemet platformoje bus galima vykdyti ir teisinę galią turinčias apklausas“, – teigė „Mano būsto“ vykdomasis direktorius Ignas Krasauskas.
Šia aplikacija gali naudotis tie klientai, kurių daugiabučius namus prižiūri „Mano būsto“ grupės įmonės. Programėlė sukurta taip, kad ja būtų patogu naudotis tiek jaunosios kartos atstovams, tiek vyresnio amžiaus žmonėms. (LR)