Žiema oro uoste: papasakojo, kiek kilometrų kasdien įveikia valymo mašinos ir kur deda sniegą

Per pusę paros – keli šimtai kilometrų nuvažiuoto kelio. Tokį atstumą savo darbo metu sukopia ne tik tolimųjų reisų vairuotojai, bet ir Vilniaus oro uoste sniegą valantys darbuotojai. Būtent jie, pasitelkę galingas sniego valymo mašinas, kiekvieną žiemą užtikrina lėktuvų kilimo ir leidimosi tako bei perono švarą, o kartu ir sklandų lėktuvų eismą.

 Kaip pasakoja Vilniaus oro uosto direktorius Olafas Martensas, tiek sostinės, tiek kitų Lietuvos oro vartų takai yra pradedami valyti vos pradėjus snigti. Tuomet į darbą kimba už aerodromo priežiūrą atsakingi darbuotojai, užvedantys net septynių čia esančių sniego valymo mašinų variklius. Ši žiema – jokia išimtis.<br> Įmonės nuotr.
 Kaip pasakoja Vilniaus oro uosto direktorius Olafas Martensas, tiek sostinės, tiek kitų Lietuvos oro vartų takai yra pradedami valyti vos pradėjus snigti. Tuomet į darbą kimba už aerodromo priežiūrą atsakingi darbuotojai, užvedantys net septynių čia esančių sniego valymo mašinų variklius. Ši žiema – jokia išimtis.<br> Įmonės nuotr.
 Kaip pasakoja Vilniaus oro uosto direktorius Olafas Martensas, tiek sostinės, tiek kitų Lietuvos oro vartų takai yra pradedami valyti vos pradėjus snigti. Tuomet į darbą kimba už aerodromo priežiūrą atsakingi darbuotojai, užvedantys net septynių čia esančių sniego valymo mašinų variklius. Ši žiema – jokia išimtis.<br> Įmonės nuotr.
 Kaip pasakoja Vilniaus oro uosto direktorius Olafas Martensas, tiek sostinės, tiek kitų Lietuvos oro vartų takai yra pradedami valyti vos pradėjus snigti. Tuomet į darbą kimba už aerodromo priežiūrą atsakingi darbuotojai, užvedantys net septynių čia esančių sniego valymo mašinų variklius. Ši žiema – jokia išimtis.<br> Įmonės nuotr.
 Kaip pasakoja Vilniaus oro uosto direktorius Olafas Martensas, tiek sostinės, tiek kitų Lietuvos oro vartų takai yra pradedami valyti vos pradėjus snigti. Tuomet į darbą kimba už aerodromo priežiūrą atsakingi darbuotojai, užvedantys net septynių čia esančių sniego valymo mašinų variklius. Ši žiema – jokia išimtis.<br> Įmonės nuotr.
 Kaip pasakoja Vilniaus oro uosto direktorius Olafas Martensas, tiek sostinės, tiek kitų Lietuvos oro vartų takai yra pradedami valyti vos pradėjus snigti. Tuomet į darbą kimba už aerodromo priežiūrą atsakingi darbuotojai, užvedantys net septynių čia esančių sniego valymo mašinų variklius. Ši žiema – jokia išimtis.<br> Įmonės nuotr.
 Kaip pasakoja Vilniaus oro uosto direktorius Olafas Martensas, tiek sostinės, tiek kitų Lietuvos oro vartų takai yra pradedami valyti vos pradėjus snigti. Tuomet į darbą kimba už aerodromo priežiūrą atsakingi darbuotojai, užvedantys net septynių čia esančių sniego valymo mašinų variklius. Ši žiema – jokia išimtis.<br> Įmonės nuotr.
 Kaip pasakoja Vilniaus oro uosto direktorius Olafas Martensas, tiek sostinės, tiek kitų Lietuvos oro vartų takai yra pradedami valyti vos pradėjus snigti. Tuomet į darbą kimba už aerodromo priežiūrą atsakingi darbuotojai, užvedantys net septynių čia esančių sniego valymo mašinų variklius. Ši žiema – jokia išimtis.<br> Įmonės nuotr.
 Kaip pasakoja Vilniaus oro uosto direktorius Olafas Martensas, tiek sostinės, tiek kitų Lietuvos oro vartų takai yra pradedami valyti vos pradėjus snigti. Tuomet į darbą kimba už aerodromo priežiūrą atsakingi darbuotojai, užvedantys net septynių čia esančių sniego valymo mašinų variklius. Ši žiema – jokia išimtis.<br> Įmonės nuotr.
 Kaip pasakoja Vilniaus oro uosto direktorius Olafas Martensas, tiek sostinės, tiek kitų Lietuvos oro vartų takai yra pradedami valyti vos pradėjus snigti. Tuomet į darbą kimba už aerodromo priežiūrą atsakingi darbuotojai, užvedantys net septynių čia esančių sniego valymo mašinų variklius. Ši žiema – jokia išimtis.<br> Įmonės nuotr.
Daugiau nuotraukų (5)

Lrytas.lt

Feb 22, 2018, 7:00 PM

Kaip pasakojo Vilniaus oro uosto direktorius Olafas Martensas, tiek sostinės, tiek kitų Lietuvos oro vartų takai yra pradedami valyti vos pradėjus snigti. Tuomet į darbą kimba už aerodromo priežiūrą atsakingi darbuotojai – paleidžia net septynių čia esančių sniego valymo mašinų variklius. Ši žiema – jokia išimtis.

„Per vieną važiavimą tokia mašina gali nuvalyti 4 metro pločio juostą. Mūsų oro uosto kilimo ir leidimosi tako ilgis siekia net 2 515 m, todėl gausiai sningant mašinos vairuotojai, pakaitomis dirbantys po 12 valandų per pamainą, suvažinėja net kelis šimtus kilometrų“, – sakė O.Martensas ir pridūrė, kad valant taką taip pat yra nuolat tikrinamas dangos sukibimo koeficientas.

O.Martensas sakė, kad dalis nuo tako ir perono nuvalyto sniego yra nuvežama į specialiai tam skirtą atokią vietą oro uosto teritorijoje, o kita dalimi pasirūpina pačios valymo mašinos, vadinamos sniego rotoriais. Jie surinktą sniegą nusviedžia 40 metrų nuo nuvalyto kilimo ir leidimosi tako.

EP Rinkimai

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.