Tokį variantą pasirinko ir derybų dėl prekių pristatymo laiko į namus su kurjeriais mėginęs išvengti vilnietis Adomas, kuris laukė siuntos iš internetinės kompiuterinės ir buitinės technikos parduotuvės „Varlė.lt“.
Tiesa, dėl neaiškios siuntų pristatymo politikos pabendrauti su siuntų išvežiotojais vilniečiui visgi teko.
„Ar žinojote, kad Lietuvoje kurjeriai plėšia pašto skyrius, bet apiplėšę toliau pristatinėja perimtus siuntinius?, – ironiškai klausė jis. – Aš irgi nežinojau, bet jau susidariau tokį įspūdį iš pokalbio su „Varlė.lt“ vadybininkais.“
Susitarė dėl sąlygų
O situacija buvo tokia. Adomas internetinėje parduotuvėje užsisakė porą detalių savo asmeniniam kompiuteriui ir užsakymo metu nurodė, kad jos būtų atsiųstos į jo pasirinktą „Lietuvos pašto“ skyrių.
Po kelių dienų jis sulaukė skambučio, kad internetinė parduotuvė turi vos vieną iš dviejų užsakytų detalių, tad antroji vilniečiui būtų pristatyta vėliau kurjerio pagalba.
„Man buvo keista, kad dviejų prekių į pašto skyrių pristatyti parduotuvė kažkodėl negali. Kadangi buvo nurodyta, kad antrasis pristatymas įvyktų tik per kurjerį, išvis jo atsisakiau – neturiu laiko ir noro derintis su trečia šalimi ir su kurjeriu gaudyti vienas kitą visame mieste.
Tuo tarpu iš pašto siuntą galėčiau pasiimti man pačiam patogiu laiku. Taip ir susitariau su vadybininke, su kuria kalbėjausi telefonu“, – aiškino pirkėjas.
Prieš baigiant pokalbį su vadybininke dėl sandėrio pakeitimų, jis tikino dar kelis kartus pasitikslinęs, ar siuntinys bus pristatytas į pašto skyrių ir gavęs patvirtinimą, kad taip ir bus.
Sulaukė netikėto skambučio
Tačiau jau kitos dienos rytą jis sulaukė trumposios žinutės, kurioje buvo parašyta – prekę pristatyskurjeris, konkrečiai nurodytu metu.
„Nustebau, nes tarėmės ne taip, be to, laikas man nebuvo tinkamas“, – sakė Adomas.
Paskambinęs vadybininkei, su kuria ir kontaktavo dėl prekės pristatymo, vilnietis išgirdo, kad įvyko kažkoks nesusipratimas ir kurjerio pristatoma prekė tikriausiai yra iš kitos parduotuvės, nes jie esą viską pristatysiantys į paštą, kaip ir buvo susitarta.
Visgi jau prieš pat skuodžiant į darbą suskambėjo telefonspynės skambutis ir nepažįstamas vyro balsas prisistatė: „Laba diena, čia kurjeris.“
Pasiėmęs siuntą, kurios tuo metu nesitikėjo gauti, Adomas paskambino „Varlė.lt“ atstovei išsiaiškinti, kodėl buvo nesilaikyta jo nurodymų, tačiau jos atsakymas jį dar labiau pribloškė.
„Net ir gavęs siuntą, buvau tikinamas, kad siunta galbūt ne jų – nors ant dėžės, kurią tuo metu jau laikiau rankose, buvo matyti parduotuvės logotipais numarginta lipni juosta.
Taip ir paklausiau – tai sakote, kad kurjeriai apiplėšia pašto skyrius, atima siutinius ir savo iniciatyva pristato teisėtiems gavėjams? Ar grobia siuntinius, lipina padirbtus firminius lipdukus ir tada pristato gavėjams?
Vadybininkė juokėsi, bet sakė negalinti paaiškinti šio incidento“, – prisiminė pirkėjas.
Toks atvejis – pirmasis
Internetinės parduotuvės „Varlė.lt“ komunikacijos projektų vadovė Alina Kazakevič lrytas.lt tikino, kad toks atvejis buvo pirmasis parduotuvės istorijoje ir apgailestavo, kad tai buvo tiesiog žmogiškojo faktoriaus klaida.
„Vadybininkė suklydo ir suformavo lipduką per kitą sistemą – įvyko žmogiško faktoriaus nulemta klaida, tačiau smagu, kad aplinkybės susiklostė taip, kad kurjeris susitiko su klientu pačiu laiku“, – džiaugėsi ji.