LRT radijo laidos „PIN kodas“ žurnalisto Mindaugo Aušros teigimu, kalbant apie JAV duomenis, nors nuolaidos nėra tokios didelės kaip per „Juodąjį penktadienį“, „Kibernetinį pirmadienį“ labiausiai apsimoka įsigyti televizorius ir lėktuvų bilietus – jų nuolaidos didžiausios.
Anot žurnalisto, praėjusiais metais šią dieną internetu JAV apsipirko 81 mln. žmonių – daugiau nei per „Juodąjį penktadienį“, matoma tendencija, kad žmonių išlaidos vis labiau auga.
„Šie skaičiai atspindi JAV tendencijas, bet jos rodo ir bendrą pasaulio tendenciją, kad visa tai yra augantis procesas ir vis daugiau žmonių dalyvauja „Kibernetiniame pirmadienyje“, vis daugiau išleidžia“, – sako M. Aušra.
Pasak jo, Lietuvoje tikrai dar ne visos elektroninės parduotuvės dalyvauja „Kibernetiniame pirmadienyje“, tačiau kai kurios, tai jau išbandžiusios, pastebi gerokai išaugusią prekybą.