Lyginant su įprastomis darbo dienomis prekybos ir pramogų centruose „Akropolis“ įsikūrusių parduotuvių apyvartos per „Jamam“ šiemet išaugo daugiau nei 4,5 karto. Labiausiai, beveik 8 kartus, augo avalynės ir galanterijos pardavimai.
Daugiau nei 7 kartus nuolaidų akcijos metu išaugo sporto ir laisvalaikio prekių, drabužių ir prekių vaikams parduotuvių apyvartos, dovanų ir aksesuarų pardavimai augo daugiau nei 6 kartus, kosmetikos ir parfumerijos – daugiau nei 4 kartus.
Lapkričio 23-24 d. vykusi „Jamam“ akcija kartu yra ir Kalėdų prekybos „Akropoliuose“ pradžia, kur daugelis Lietuvos gyventojų perka pirmąsias dovanas artimiesiems.
„Žmonės įprato per rudens „Jamam“ akciją pirkti ne tik sau, bet ir dovanas, taip sutaupydami ženklias pinigų sumas.
Atšalęs oras nuolaidų akcijos metu daugelį paskatino ieškoti žieminių drabužių ir avalynės, o dovanoms perkamų prekių krepšelyje daugiausiai vietos užėmė žaislai vaikams, kosmetika ir parfumerija moterims ir galanterijos prekės vyrams“, – apžvelgdamas „Jamam“ rezultatus sakė Vilniaus, Klaipėdos ir Šiaulių „Akropolius“ valdančios bendrovės „Akropolis Group“ Komunikacijos departamento vadovas Dominykas Mertinas.
Palyginti su praėjusių metų „Jamam“ duomenimis, pirkėjų skaičius Vilniaus, Klaipėdos ir Šiaulių „Akropoliuose“ šiemet nuosekliai augo.
Didžiausia Lietuvoje mažmeninės prekybos akcija nuolaidų diena „Jamam“
„Akropoliuose“ vykdoma nuo 2009 metų ir jau tapo simboline kalėdinės prekybos pradžia. Akcijoje, kurios metu vieną dieną taikomos 20-50 proc. nuolaidos daugeliui prekių, dalyvauja daugiau nei 800 parduotuvių, įsikūrusių Vilniaus, Kauno, Klaipėdos ir Šiaulių „Akropoliuose“.