Mes čempionai, drauguži!

Kauniečiai įsitikinę: jei Dievas yra, jis panašus ne į senelį su vešlia barzda ir nimbu virš galvos, o į šoklų ir visų atpažįstamą krepšinio kamuolį. Atrodo, panašiai mano ir turizmo rinkodaros specialistai.

„Tikime, kad svarbiausia yra pusiausvyra, tad apie miesto pasiekimus ir aktualijas kalbame jas integruodami į teminius maršrutus ar naujienų žinutes“, – sakė I.Pažereckaitė-Kalėdienė.<br>M.Patašiaus nuotr.
„Tikime, kad svarbiausia yra pusiausvyra, tad apie miesto pasiekimus ir aktualijas kalbame jas integruodami į teminius maršrutus ar naujienų žinutes“, – sakė I.Pažereckaitė-Kalėdienė.<br>M.Patašiaus nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Feb 4, 2019, 11:51 AM, atnaujinta Feb 4, 2019, 11:53 AM

Sostinėje vykusioje tarptautinėje turizmo ir aktyvaus laisvalaikio parodoje „Adventur“ savo miesto įdomybes ir svečiams įdomias naujienas tradiciškai pristatė ir Kaunas. Už miesto įvaizdį ir rinkodarą atsakinga kompanija „Kaunas IN“ parodos lankytojus paskatino pažinti Kauną kaip Lietuvos sporto sostinę.

Čempionišką žalią ir baltą šiemetinio Kauno stendo turizmo parodoje temą padiktavo prieš pat „Adventur“ išleistas serijos „It’s Kaunastic“ maršrutas.

Tačiau ar pabrėždami Kauno, kaip sportiškiausio Lietuvos miesto, aspektą nepraslystame žvilgsniu paviršiumi, filosofo Arvydo Šliogerio žodžiais tariant, nedrįsę panirti į gelmę?

Apie tai, kaip dar labiau pagerinti Kauno miesto įvaizdį, „Laikinoji sostinė“ kalbėjosi su viešosios įstaigos „Kaunas IN“ rinkodaros vadove Inga Pažereckaite-Kalėdiene.

– Kodėl pasirinkta būtent tokia parodos koncepcija – pabrėžiamas sportiškumas ir ypač „Žalgiris“?

– Tarptautinės turizmo ir aktyvaus laisvalaikio parodos „Adventur“ rengėjai kasmet skelbia parodos temą ir visus parodos dalyvius kviečia prisistatyti atsižvelgiant į tų metų temą. 2019-ųjų tema – potyrių turizmas.

Šia tema buvo kviečiama pristatyti savo vietovę ar miestą per kelionės džiaugsmą, ten laukiančią didžiausią įspūdį kuriančią patirtį. Šiandieninis keliautojas tradicinius traukos objektus, poilsio formas keičia į autentiškus maršrutus ir renkasi ne turizmo produktą, o nepakartojamą jausminę patirtį. Todėl ir parodos dalyvių tikslas buvo lankytojams pasiūlyti patirtį, kuri paskatintų kelionėms rinktis vieną ar kitą kelionės tikslą.

Patirtis, kurią Kaunas turi ir apie kurią jau aštuonerius metus kalba visa Europa („Žalgirio“ arenoje dažnai fiksuojami lankomumo rekordai, ji pripažinta labiausiai lankoma Eurolygos varžybų arena), – krepšinio rungtynės, tad nusprendėme kviesti patirti Kauną būtent per krepšinį.

– Ar neskurdiname miesto įvaizdžio, nesusiauriname požiūrio į jį pabrėždami būtent sportinį aspektą, ar tai neužgožia Kauno, kaip savitos architektūros, kultūros, menininkų miesto?

– Kaunas išties yra išskirtinis ir daugiasluoksnis, o tai miestui suteikia tik dar daugiau žavesio ir leidžia apie jį vienodai įtraukiančiai pasakoti skirtingomis temomis. Kasmet „Adventur“ paroda siūlo vis kitą temą, tad ir Kaunas kiekvienais metais būna pristatomas pasitelkiant vienokį ar kitokį bruožą.

Pavyzdžiui, prieš porą metų parodoje pasakojome apie gastronominį turizmą, pernai – apie nišinį turizmą, šiais – apie potyrių turizmą. Žinoma, kad akcentuojant vieną temą jokiu būdu nėra užmirštamos ir kitos su Kaunu susijusios temos.

Miestui pažinti esame paruošę tokius „It’s Kaunastic“ serijos maršrutus kaip „Sugiharos keliu“, „Pasišančinėk“, „Etniniai pėdsakai“, „Litvakų peizažas“, „Skonio gidas“, „Sienografo užrašai“, „Vizos gyvenimui“, „Vilijampolės litvakai“, „Kauniukas“, „Modernisto gidas“, „Pasijusk Mickevičium“, „Žaliakalnis“, „Ciao Kaunas“, „Čempionų miestas“, „Kauno panoramos“, „Welcome to Kaunas“. Visi šie maršrutai buvo pristatomi ir per šių metų parodą.

„Čempionų miesto“ teminio maršruto požiūris ir idėjos tikslas buvo sudominti sporto istorija, kultūra ir šiandiena Kaune, mieste veikiančiomis sportinėmis pramogomis ir veikla, skatinti užsienio ir vietinį turizmą.

– Apie kuriuos sportininkus „Kaunas In“ parodoje buvo galima sužinoti daugiausia? Apie istorinius, senuosius, pradėjusius garsinti Kauną tarpukariu ir sovietmečiu, ar naująsias žvaigždes?

– Kaunas – daugelio legendinių krepšininkų gimtasis miestas, garsėjantis miestiečių atsidavimu ir meile šiai sporto šakai, stulbinantis ne tik Europą, bet ir visą pasaulį. Be abejo, vien krepšinio, nors jis vadinamas antrąja šalies religija, nepakaktų norint vadintis sporto sostine.

Keliolikos enciklopedijos tomų reikėtų visiems Kauno olimpiečiams, čempionams, prizininkams ir pradininkams pristatyti.

Tad „Adventur“ parodoje pirmą kartą pristatytas naujausias turistinis maršrutas „Čempionų miestas“ – tik nedidelė dalis sporto įvykių ir didžių žmonių, garsinusių ir garsinančių Kauną tiek praeityje, tiek ir šiandien.

– Parodoje buvo papasakota, kur galima dažniausiai sutikti žalgiriečius. Taigi kur juos galima dažniausiai sutikti? Buvo kalbama apie sporto veteranus ar dabartines sporto žvaigždes?

– Nesuklysime sakydami, kad sausakimšoje „Žalgirio“ arenoje tikrai galima sutikti ne tik aikštėje žaidžiančią komandą, bet ir buvusių krepšininkų, trenerių ir kitų sporto šakų žvaigždžių.

„Čempionų miesto“ teminį maršrutą rengėme kartu su „Žalgirio“ klubu, todėl skiltyje „Užkąsk“ būtent žalgiriečiai pasidalijo mėgstamiausiomis maitinimo vietomis Kaune.

Tad, tikėtina, šiuose restoranuose ar kavinėse galite per pietus išvysti ir pažįstamą aukštaūgį.

– Kokių dar turite sumanymų, kaip patraukliai parodyti turistams Kauną?

– Turime sukūrę 16 „It’s Kaunastic“ serijos maršrutų, o 2019 metais šią seriją papildys dar keli nauji teminiai maršrutai.

Teminiai maršrutai ne tik leidžia savarankiškai keliauti mieste, bet ir įkvepia pasiūlyti turistų grupėms temines ekskursijas.

Džiugina ir tai, kad auga turistų noras patirti, pažinti ir pamilti Kauną savo gimtąja kalba: miesto svečiams organizuojame ekskursijas ne tik lietuvių ir anglų, bet ir rusų, vokiečių, lenkų, prancūzų, ispanų ir italų kalbomis.

– Ar, jūsų nuomone, puoselėjant Kauno įvaizdį labiau reikėtų pabrėžti istoriją (laikinoji sostinė, mažojo Paryžiaus legenda), ar dabarties pasiekimus, investicijų trauką, mokslininkų išradimus?

– „It’s Kaunastic“ serijos maršrutuose, socialinių tinklų paskyrose, tinklaraštyje kalbame apie tai, ką miestas turi geriausio, įdomaus ir patrauklaus keliautojams.

Kalbame tiek apie istorinius ryšius su kitomis kultūromis, tiek apie žaliąsias miesto erdves, apie maitinimo, apgyvendinimo vietas, keliavimo galimybes, apie mieste vykstančius renginius, naujus turistinius objektus, miesto pasiekimus.

Tikime, kad svarbiausia yra pusiausvyra, tad apie miesto pasiekimus ir aktualijas kalbame jas integruodami į teminius maršrutus ar naujienų žinutes.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.
„Nauja diena“: ką rodo Lietuvoje vykstančios karinės pratybos?