„Pernai įmonės rezultatai gerėjo nepaisant 8 proc. susitraukusios alaus rinkos. Ypač pasijautė, kaip konkuravimo taisykles pakeitė draudimai alkoholio reklamai: žmonių pasirinkimą dažniau lėmė ne agresyvi reklama ir mažesnių kainų akcijos, o lojalumas, prieraišumas“, – sakė Volfas Engelman“ generalinis direktorius Marius Horbačauskas.
Įmonės pardavimai pernai augo 18 proc.
Virš 30 naujų produktų kasmet rinkai pristatančio bravoro pardavimai vietinėje rinkoje pernai padidėjo 8 proc., o į užsienio šalis išvežta 47 proc. daugiau produkcijos nei ankstesniais metais.
„Sparčiai augę eksporto pardavimai yra dar viena svarbi žymiai geresnių bendrovės rezultatų priežastis. Pernai susidūrėme ir su produkcijos stygiumi – anksti prasidėjęs alaus sezonas ir dėl Pasaulio futbolo čempionato Rusijoje šoktelėjęs eksportas ištuštino sandėlius greičiau, nei tikėjomės. Atsižvelgę į tai šiemet planuojame investuoti į gamybos pajėgumų didinimą“, – teigė M.Horbačauskas.
Pasak jo, pernai kritusi alaus rinka šiemet turi potencialo stabilizuotis dėl jau nuo kito mėnesio įvedamų akcizų stipriesiems alkoholiniams gėrimams.
„Po to, kai buvo padidinti akcizai alui, stebėjome vartojimo pokytį kainai jautriame vartotojų segmente – jie ėmė dažniau rinktis stipriuosius alkoholinius gėrimus. Šiemet įvedamas akcizas stipriesiems alkoholiniams gėrimams galimai kažkiek vartotojų sugrąžins į silpnųjų gėrimų kategoriją arba, galima prognozuoti, stabilizuos rinką“, – sakė M.Horbačauskas.
Valstybinės mokesčių inspekcijos duomenimis, „Volfas Engelman“ pernai sumokėjo 30,147 mln. eurų mokesčių.