„Stebime sektoriaus tendencijas ir kartą per metus atnaujiname išankstinio užsakymo meniu.
Mums svarbu keleiviams pasiūlyti naujų galimybių ir patenkinti įvairius mitybos poreikius.
Naujas požiūris, taip pat išankstinio užsakymo meniu pristatymas Taline padėjo šiai paslaugai išpopuliarėti“, – sako Zane Pabērza, „airBaltic“ skrydžio paslaugų vadovė.
Specialistė prideda, kad dėmesys kreipiamas ne tik į maisto kokybę, bet ir įtaką aplinkai: „Šiais metais mes palaipsniui atsisakysime vienkartinio naudojimo indų, pakeisdami juos ekologiškesnėmis pakuotėmis. Kruopščiai atsirenkame savo tiekėjus, teikdami pirmenybę tiems, kurie gali atitikti mūsų tvarumo reikalavimus.“
Keliaujantys lietuviai orlaiviuose dažnai užsisako lašišą „teriyaki“, kiaulienos filė ir azijietiško stiliaus vištieną. Didžioji dalis visų „airBaltic“ keleivių dažniausiai rinkosi kruasanus, lašišos sumuštinius ir „panini“ sumuštinius.
„airBaltic“ siūlo plačią išankstinio maisto užsakymo sistemą su daugiau nei 70 šviežių patiekalų, kuriuos galima įsigyti likus ne mažiau kaip 24 valandoms iki išvykimo.
Keleiviai gali rinktis dietinius ir specialius valgius, atsižvelgdami į įvairius savo poreikius, įskaitant norą valgyti maistą be glitimo, mažai kalorijų turintį, skirtą diabetikams, veganams, vegetarams.
2020 m. „airBaltic“ tęsia plėtrą Baltijos šalyse ir pristatys 14 naujų maršrutų, įskaitant keturias naujas tiesiogines kelionių vietas iš Talino, Estijos ir penkias naujas kryptis iš Vilniaus.