„Tele2“ peržiūrės reklamos biudžetus Lietuvos žiniasklaidos naudai

Mobiliojo ryšio operatorius „Tele2“ priėmė sprendimą peržiūrėti reklamos biudžetus ir maksimalų reklamos srautą iš tarptautinių tiekėjų nukreipti į Lietuvoje veikiančią žiniasklaidą.

Mobiliojo ryšio operatorius „Tele2“ priėmė sprendimą peržiūrėti reklamos biudžetus ir maksimalų reklamos srautą iš tarptautinių tiekėjų nukreipti į Lietuvoje veikiančią žiniasklaidą.<br>123rf nuotr.
Mobiliojo ryšio operatorius „Tele2“ priėmė sprendimą peržiūrėti reklamos biudžetus ir maksimalų reklamos srautą iš tarptautinių tiekėjų nukreipti į Lietuvoje veikiančią žiniasklaidą.<br>123rf nuotr.
Mobiliojo ryšio operatorius „Tele2“ priėmė sprendimą peržiūrėti reklamos biudžetus ir maksimalų reklamos srautą iš tarptautinių tiekėjų nukreipti į Lietuvoje veikiančią žiniasklaidą.<br>G.Bitvinsko nuotr.
Mobiliojo ryšio operatorius „Tele2“ priėmė sprendimą peržiūrėti reklamos biudžetus ir maksimalų reklamos srautą iš tarptautinių tiekėjų nukreipti į Lietuvoje veikiančią žiniasklaidą.<br>G.Bitvinsko nuotr.
Mobiliojo ryšio operatorius „Tele2“ priėmė sprendimą peržiūrėti reklamos biudžetus ir maksimalų reklamos srautą iš tarptautinių tiekėjų nukreipti į Lietuvoje veikiančią žiniasklaidą.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
Mobiliojo ryšio operatorius „Tele2“ priėmė sprendimą peržiūrėti reklamos biudžetus ir maksimalų reklamos srautą iš tarptautinių tiekėjų nukreipti į Lietuvoje veikiančią žiniasklaidą.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
Daugiau nuotraukų (3)

Lrytas.lt

Mar 19, 2020, 12:19 PM

„Puikiai suprantame, kad žiniasklaida yra esminė laisvos visuomenės ir demokratijos sąlyga. Suprantame ir tai, kad šiandien Lietuvos žiniasklaida atsidūrė itin sudėtingoje padėtyje, todėl priėmėme sprendimą pagal išgales palaikyti ją“, – sakė Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius.

„Tele2“ peržiūrės ir sumažins savo išlaidas tarptautiniams tiekėjams, tokiems kaip „Facebook“ ar „Google“.

Sutaupytos lėšos bus panaudotos perkant reklamą Lietuvos žiniasklaidos kanaluose.

„Nežinome, kaip ekonominė situacija plėtosis ateityje – tačiau laikydamiesi iššūkius įveiksime lengviau“, – pabrėžė P. Masiulis.

EP Rinkimai

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.