Dalyje savivaldybių „Sodra“ ir VMI klientus aptarnaus nuotoliniu būdu Savivaldybių sąrašas

„Sodra“ ir Valstybinė mokesčių inspekcija (VMI) nuo spalio 26-osios (pirmadienio) savivaldybėse, kuriose skelbiamas karantinas, klientus aptarnaus tik nuotoliniu būdu.

Kituose „Sodros“ ir VMI klientų aptarnavimo padaliniuose aptarnaujami tik iš anksto užsiregistravę gyventojai.<br>D.Umbraso nuotr.
Kituose „Sodros“ ir VMI klientų aptarnavimo padaliniuose aptarnaujami tik iš anksto užsiregistravę gyventojai.<br>D.Umbraso nuotr.
Sergančiųjų koronavirusu Lietuvoje sparčiai daugėja.<br>G.Bitvinsko nuotr.
Sergančiųjų koronavirusu Lietuvoje sparčiai daugėja.<br>G.Bitvinsko nuotr.
Sergančiųjų koronavirusu Lietuvoje sparčiai daugėja.<br>G.Šiupario nuotr.
Sergančiųjų koronavirusu Lietuvoje sparčiai daugėja.<br>G.Šiupario nuotr.
Sergančiųjų koronavirusu Lietuvoje sparčiai daugėja.<br>G.Bitvinsko nuotr.
Sergančiųjų koronavirusu Lietuvoje sparčiai daugėja.<br>G.Bitvinsko nuotr.
Daugiau nuotraukų (4)

Lrytas.lt

Oct 22, 2020, 2:35 PM, atnaujinta Oct 22, 2020, 2:43 PM

„Klientų ir mūsų darbuotojų sveikata yra svarbiausia. Laikydamiesi rekomendacijų nebeaptarnausime gyventojų tiesiogiai klientų aptarnavimo skyriuose, bet dėsime visas pastangas, kad konsultacijas ir paslaugas jie kokybiškai ir patogiai gautų kitais būdais – telefonu, internetu, prisijungę prie asmeninės paskyros www.sodra.lt/gyventojui.

Mūsų specialistai, kurie iki šiol aptarnavo klientus tiesiogiai, užsidarius skyriams prisijungs prie „Sodros“ informacijos centro kolegų ir padės konsultuoti kolegas telefonu 1883 bei atsakyti į elektronines užklausas“, – sako „Sodros“ Klientų aptarnavimo valdymo skyriaus vedėjas Evaldas Mikutis.

Pateikiame sąrašą miestų, kuriose „Sodra“ ir VMI klientai aptarnaujami tik nuotoliniu būdu:

Birštone (tik VMI), Elektrėnuose, Gargžduose, Joniškyje, Jurbarke, Kalvarijose (tik VMI), Kazlų Rūdoje, Kelmėje, Kretingoje, Kuršėnuose (tik „Sodra“), Marijampolėje, Pasvalyje, Plungėje, Radviliškyje, Raseiniuose, Skuode, Šiauliuose, Švenčionyse.

Kituose „Sodros“ ir VMI klientų aptarnavimo padaliniuose aptarnaujami tik iš anksto užsiregistravę gyventojai.

Užimtumo tarnyba gyventojus tik nuotoliniu būdu aptarnauja visoje Lietuvoje.

Mokesčių mokėtojai, kuriems buvo iš anksto skirtas laikas konsultacijoms VMI, apie pasikeitusią situaciją informuojami asmeniškai.

„Sodros“ specialistai su gyventojais, kurie buvo iš anksto rezervavę laiką konsultacijoms, susisieks asmeniškai. Visus prašymus „Sodrai“ galima pateikti per asmeninę paskyrą gyventojui www.sodra.lt/gyventojui, kurioje teikiamos ir gyvo pokalbio (chat) konsultacijos.

Visais socialinio draudimo klausimais klientai taip pat konsultuojami telefonu 1883. Taip pat informaciją galima rasti interneto svetainėje www.sodra.lt. Kad būtų patogiau, savivaldybių, kuriose aptarnavimas vyksta tik nuotoliniu būdu, gyventojai telefonu gali teikti ir prašymus skirti ligos, motinystės, tėvystės ar vaiko priežiūros, vaiko išlaikymo, šalpos išmokų, pensijų, kompensacijų skyrimo bei kitus.

EP Rinkimai

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.