Pasak renginio organizatorių, istorijos yra stipriausia jėga pasaulyje. Tad konferencijoje bus galima išgirsti parduodančių istorijų klubo „StorysellingLAB“ narių geriausias istorijas, atradimus bei patirtis. Konferencijos dalyviai taip pat praktikuosis pasakoti savo parduodančias istorijas, išmoks pritraukti naujų klientų, įvykdyti daugiau pardavimų.
„Mokymų akademijos“ vadovaujantis partneris ir parduodančių istorijų klubo „StorysellingLAB“ įkūrėjas Gintaras Ignatavičius teigia, kad dabar daugelis žmonių savo istorijas slepia, nes yra įsitikinę, kad jų papasakoti auditorijai negeba ar nedrįsta. Tačiau asmeninės istorijos yra net 22 kartus paveikesnės už bet kokią tik faktais paremtą informaciją.
„Žmonėms patinka klausytis istorijų, kuriose minimos pasakotojų asmeninės patirtys, klaidos, nesėkmės, iš kurių jie pasimokė ir tapo kitokie arba pakėlė verslą į aukštesnį lygį, nes tik darant tūkstančius klaidų verslas augs ir klestės.
Istorijos gali būti visokios: pritaikytos sau, prekės ženklui, klientui. Viso to ir mokomasi dirbtuvėse. Jos gali būti paremtos asmeniniais potyriais ir praradimais, klientams padarytomis klaidomis, nuosavo verslo įkūrimu ir to kelio vingiais, kurie išvedė į „šviesą“ ir jis tapo sėkmingas. Visų svarbiausia, kad tokios istorijos „atrakina“ žmonių širdis, priverčia suklusti, atrasti save, graudinti, stebinti ar net šokiruoti“, – sako G.Ignatavičius.
Konferencijos organizatoriai jau dabar dalijasi keliais patarimais, ką svarbu padaryti prieš pradedant pasakoti savo istorijas.
„Atsipalaiduokite kelis kartus giliai įkvėpdami ir tą kvapą sulaikydami, nes tik taip „atrakinsite“ savo balsą ir „švariai“ papasakosite. Praktikuokite muzikos „terapiją“ ir klausykite tuos kūrinius, kurie kelia nuotaiką ir teigiamas emocijas.
Įsidėmėkite antraščių kūrimo struktūrą, nes tai svarbiausia istorijos užrašymo dalis. Pavadinimas turi „užkabinti“. Parinkite istorijai auditoriją ir apgalvokite, kokią auditorijos problemą sprendžia jūsų istorija, kad ji „atrakintų“ potencialių klientų širdis.
Istorijos kurti nereikia, jūs jau ją turite, lieka tik prisiminti ir užrašyti“, – ragina organizatoriai.
Dėl vis dar siautėjančios pandemijos konferencija vyks birželio 18 d. mišriu formatu: 100 žmonių galės dalyvauti gyvai, o visi kiti – nuotoliniu būdu. „Storyselling Mastery“ dirbtuvėse galės sudalyvauti tik įsigiję VIP ar dalyvio bilietus.
Išankstinė registracija vyks iki 2021 m. balandžio 30 d., vėliau – bilietų kaina kils.
Plačiau apie konferenciją galima pasiskaityti čia.