Byloje daugiausia dėmesio buvo skirta „UberPop“ – platformos, subūrusios klientus ir nelicencijuotus vairuotojus, – veiklai 2014 ir 2015 m. Šis verslas, apibūdinamas kaip pavėžėjimas, sukėlė tradicinių taksi vairuotojų pyktį. Jie manė, kad mažomis kainomis naujoji paslauga kelia grėsmę jų pragyvenimui. Jie ypač pabrėžė, kad neprofesionalūs vairuotojai neturėjo mokėti už mokymus ar įsigyti taksi licencijos, kuri Paryžiuje gali kainuoti daugiau nei 100 tūkst. eurų, ir tai leido jiems sumažinti kainą.
„Uber France“ jau 2015 metų gruodį pralaimėjo apeliacinį skundą dėl baudžiamojo teismo nuosprendžio, kad tai yra klaidinama komercinė praktika, už tai kompanijai buvo priteista sumokėti 150 tūkst. eurų baudą.
Penktadienį priimdamas sprendimą civilinėje byloje teismas nustatė, kad neapmokytų vairuotojų laikymas profesionalais kenkia licencijuotų taksi vairuotojų įvaizdžiui ir reputacijai.
Priteista žala kiekvienam iš 910 vairuotojų siekia 192 eurus, 5 tūkst. eurų sumokėti priteista Paryžiaus taksistų federacijai.
„Uber“ penktadienį pranešė, kad Prancūzijoje nesinaudoja nelicencijuotų vairuotojų paslaugomis nuo 2015 m. ir kad dabar vairuotojai turi atlikti tuos pačius patikrinimus kaip ir licencijuoti taksi vairuotojai. „Tai geras sprendimas, kuris neleis ir kitoms platformoms teikti nelegalių transporto paslaugų“, – apie nuosprendį sakė taksi federacijos prezidentas Christophe'as Jacopinas.