Lietuvos pirkėjus pasiekė biuro kėdė, už kurią gali tekti pakloti keturženklę eurų sumą

2002 metais Japonijos biuro baldų kompanija „Okamura Corporation“ pristatė darbo kėdę „Contessa“. Nuo to laiko šis kūrinys tapo auksiniu biuro standartu visame pasaulyje. Dabar ši kompanija pristatė atgimusį kūrinį – biuro kėdę „Contessa Seconda“.

Keturženkle suma įvertintas biuro kėdes „Contessa“ Japonijos biuro baldų kompanija „Okamura Corporation“ pristatė dar 2002-aisiais, o sulaukus pasaulinio pripažinimo sukurta ir naujausia jos versija.<br>R.Danisevičiaus nuotr.
Keturženkle suma įvertintas biuro kėdes „Contessa“ Japonijos biuro baldų kompanija „Okamura Corporation“ pristatė dar 2002-aisiais, o sulaukus pasaulinio pripažinimo sukurta ir naujausia jos versija.<br>R.Danisevičiaus nuotr.
Keturženkle suma įvertintas biuro kėdes „Contessa“ Japonijos biuro baldų kompanija „Okamura Corporation“ pristatė dar 2002-aisiais, o sulaukus pasaulinio pripažinimo sukurta ir naujausia jos versija.
Keturženkle suma įvertintas biuro kėdes „Contessa“ Japonijos biuro baldų kompanija „Okamura Corporation“ pristatė dar 2002-aisiais, o sulaukus pasaulinio pripažinimo sukurta ir naujausia jos versija.
H.Nishi (iš kairės) susitiko su kompanijos partnerės „Vadasigos“ vadovu V.Daukinčiu ir Japonijos ambasados pirmuoju sekretoriumi E.Katsuyama.
H.Nishi (iš kairės) susitiko su kompanijos partnerės „Vadasigos“ vadovu V.Daukinčiu ir Japonijos ambasados pirmuoju sekretoriumi E.Katsuyama.
Daugiau nuotraukų (3)

Lrytas.lt

Oct 5, 2021, 3:26 PM

Nuolat besikeičianti situacija ir pasaulinės pandemijos sukurta nežinomybė padėjo transformuoti ypatingos kokybės ir dizaino produktą.

„Okamura“ biuro baldai nėra vien kėdės ar stalai. Anot pačios kompanijos, tai – ir galimybė įveikti šiandienos iššūkius išsaugant tai, kas svarbiausia.

Apie šią kėdę, už kurią gali tekti pakloti keturženklę eurų sumą, ir japoniškos kokybės filosofiją „Lietuvos rytas“ kalbėjosi su Lietuvoje viešinčiu „Okamura Corporation“ Europos padalinio Roterdame vadovu Hiroaki Nishi ir jų partnerės mūsų šalyje kompanijos „Vadasiga“ direktoriumi Vaclovu Daukinčiu.

Tiki šalies ateitimi

H.Nishi, prieš atvykdamas į Lietuvą, apie šalį žinojo nedaug, tačiau, kaip ir dauguma japonų, turėjo susiformavęs labai gerą šalies įvaizdį.

Jo teigimu, tolima Lietuva turi gerą vardą Japonijoje. Svečiui Vilnius paliko gerą įspūdį: čia jis teigė išvydęs daug malonių žmonių, turtingą istoriją.

Net ir lietuviškas maistas – šaltibarščiai bei cepelinai – svečiui iš Japonijos labai patiko.

Neilgo vizito Lietuvoje metu jis ketina apsilankyti ir Kaune, žmogaus teisėms nusipelniusio japonų diplomato Chiune Sugiharos muziejuje.

Kompanija „Okamura“ į Lietuvą atėjo prieš dvejus metus. Paklaustas, ką mano apie verslo plėtrą Lietuvoje, kompanijos atstovas pabrėžė, kad šiuo metu Lietuvos ekonomika išgyvena augimą.

Vos per pastaruosius penkerius metus vidutinis atlyginimas šalyje padvigubėjo. H.Nishi teigimu, tai yra labai geras ženklas verslui – jei žmonės darosi turtingesni, jie gali daugiau išleisti.

Verslininkas mato daugybę galimybių plėstis. Nepaisant pandemijos jis tiki, kad situacija pamažu gerės, o auganti Lietuvos ekonomika sudaro sąlygas stabiliam verslui.

Junta pagarbą kokybei

– Su Lietuva jūsų kompanija dirba dvejus metus. Ar jau pastebėjote, kuo lietuviai klientai išskirtiniai?

H.Nishi (H.N.): Lietuviai jaučia pagarbą kokybei. „Okamura“ baldai yra pažymėti etikete „Pagaminta Japonijoje“, taigi kokybė yra garantuota.

Lietuviams ši etiketė yra svarbi. Nyderlanduose, kur dabar gyvenu, tai ne taip rūpi. Jie sako: „Pagaminta Japonijoje? Gerai.“

Bet tik tiek. Savo kėdes siunčiame į Ukrainą, Rusiją. Pirkėjai ten irgi vertina japoniškas prekes. Lietuva yra arti šių rinkų, todėl klientų pasirinkimas ir skonis yra kiek panašūs. Kita panaši rinka – Vidurinių Rytų regionas, pavyzdžiui, Saudo Arabija.

– Viduriniai Rytai? Atrodo šiek tiek netikėta.

H.N.: Taip, bet jie pasitiki „Pagaminta Japonijoje“ produkcija ir už ją sutinka mokėti daugiau. Azijos šalys taip pat pasitiki mūsų kokybe.

O Lietuva šiuo atžvilgiu yra panaši į šias šalis.

V.Daukintis (V.D.): Tikra tiesa, japoniškais baldais mūsų šalyje išties labai pasitikima.

Teko pakeisti strategiją

– Gyvename laikais, kai baldų pasirinkimas yra milžiniškas, o rinka perpildyta. Kokie bruožai leidžia „Okamura“ kūriniams būti išskirtiniams?

H.N.: Labai geras klausimas. Iš esmės „Okamura“ yra verslas, kurio klientas – biurai. Mes gaminame biuro baldus, kėdes.

Dėl koronaviruso daugybė žmonių nebevyksta į biurą kasdien. Jie turi dirbti iš namų, tačiau ir ten jiems reikia geros kėdės.

Kai prasidėjo karantinas ir žmonės turėjo pradėti dirbti iš namų, jiems teko sėdėti prie virtuvės stalo ant virtuvės kėdės. Porą savaičių gal ir nieko, bet jei tai tęsiasi ilgiau – pusę metų, metus, kyla problemų.

Daugybė žmonių vėl kreipiasi į mus, nes jiems reikia aukštos kokybės kėdės dirbti namie. Koronavirusas pakeitė mūsų verslo galimybes.

Anksčiau pardavinėjome kėdes biurams, tačiau šie pardavimai smuko visame pasaulyje.

Vis dėlto žmonėms reikia geros kėdės namie. „Okamura“ dabar plečia naujas darbo kėdės kategorijas – ne tik dirbti biure, bet ir namie. Tai yra nauja koncepcija, nauja kryptis. Kuriame visiškai naujas kėdes.

– Kokie yra pagrindiniai skirtumai tarp biurui ir darbui namuose skirtų kėdžių?

H.N.: Biuro kėdė yra masyvi ir labai stipri, nes ji bus nuolat naudojama. Populiariausia spalva – juoda. Tikriausiai nesinorės juodos kėdės svetainėje arba virtuvėje.

Be to, namie nėra reikalinga tokia tvirta ir sunki, daugiau nei dvidešimt kilogramų sverianti kėdė. Turime dviejų skirtingų tipų kėdžių, bet bandome sukurti naujo tipo kėdę – tokią, kurią būtų galima naudoti ir namie, ir biure. Tai lyg unisekso tipo prekė – tinkama visada.

V.D.: „Okamura“ kėdės darbui iš namų – spalvingesnės, labiau personalizuotos. Jos taip pat yra daug lengvesnės, jas paprasčiau perstumti iš vienos vietos į kitą.

Įprasta biuro kėdė sveria 15–20 kilogramų, o naujasis kūrinys – mažiau nei 10 kilogramų.

H.N.: Noriu pabrėžti, kad „Okamura“ siekia ne vien kokybės, bet ir draugiškumo aplinkai – ekologiškas elgesys yra būtinas.

Ėmėsi naujų veiklų

– Atrodo, kad pandemija paskatino kurti naujus produktus ir suteikė idėjų. Kaip karantinas paveikė apyvartą?

H.N.: Praėję metai nebuvo labai geri. Teisingiau – jie buvo blogi. Žmonės nustojo leisti pinigus, eiti į darbą. Jie sustabdė visas veiklas, liko namuose. Tai neigiamai paveikė mūsų verslą – juk parduodame biuro baldus.

Vis dėlto kai kuriose šalyse šiemet mūsų apyvarta buvo rekordiškai didelė. Labai keista. Kai kurios kompanijos pradėjo pertvarkyti savo darbo erdves.

Net jei kompanija turi 100 darbuotojų, dabar jie visi vienu kartu nesusirenka biure. Todėl erdvę reikia pertvarkyti kuo efektyviau – galbūt reikės sofos, grupinio darbo kambario.

Poreikis modifikuoti biurus išaugo. Todėl šie metai buvo labai sėkmingi kompanijai „Okamura“. Ir tai tęsiasi.

Mūsų verslas keičiasi. Prieš pandemiją tiesiog gaminome biuro kėdes, tačiau negalime sustoti, turime imtis naujos veiklos. Manau, šiuo metu juntame pusiausvyrą.

– Vadinasi, ateitis – šviesi?

H.N.: Taip. Nelengva, bet šviesi.

Kokybė ir dizainas

– Kokie naujosios kėdės „Contessa Seconda“ bruožai jums pačiam labiausiai patinka?

H.N.: Svarbiausias dalykas yra kokybė. Dizainas irgi svarbus. Nesvarbu, ar naudosi „Contessa“ namie, ar biure, niekada nepavargsi.

Kai kurie žmonės turi nugaros problemų. Jie turi kaip nors dirbti. Jei metų metus neturėsi tinkamos kėdės – tiesiog kentėsi. „Contessa“ kėdėje niekada nepavargsti. Gali rasti patogiausią pozą.

V.D.: „Contessa“ yra daugiafunkcė kėdė, tačiau, priešingai nei daugelį transformuojamų kėdžių, ją labai lengva valdyti.

Norint pakeisti aukštį arba poziciją, nereikia kiekvieną kartą žiūrėti į instrukciją – tiesiog sėdi ir žaidi.

H.N.: Dirbdamas Indonezijoje turėjau naudotis labai nepatogia kėde. Žinoma, tai nebuvo „Okamura“ kėdė. Tuo metu nuolat jausdavau nugaros skausmą, turėjau dažnai eiti į masažą.

Kai pats pradėjau naudoti mūsų kompanijos gaminį, to nebereikia – „Okamura“ kėdėje gali rasti sau geriausią poziciją.

V.D.: Vadinasi, taip galima sutaupyti pinigų masažo sąskaita. (Juokiasi.)

– Tad kam vis dėlto rekomenduojate tokias kėdes?

H.N.: Geriausia klientė mums yra bendrovė, kuri rūpinasi savo darbuotojų sveikata.

Žinau, kad yra tuo nesirūpinančių, neva kėdė tėra kėdė.

Tačiau jei bendrovė nori, kad jos komanda būtų sveika, į tokius dalykus atsižvelgti būtina.

Mūsų klientas vadovaujasi tokiu požiūriu ir saugo savo darbuotojus. Savo ruožtu galime pasiūlyti gerą kokybę ir dizainą.

Tas pat galioja ir norintiems įsigyti namuose naudojamą kėdę – mūsų klientas – žmogus, kuriam rūpi jo sveikata ir produkto kokybė, dizainas. 

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.