A. Armonaitė: jei prieš dešimtmetį būtų padaryti namų darbai, tokių problemų „Lietuvos geležinkeliai“ neturėtų

Nepaisant to, kad tokios valstybės valdomos įmonės, kaip Lietuvos paštas ir „Lietuvos geležinkeliai“ skelbia apie darbuotojų skaičiaus mažinimą, ekonomikos ir inovacijų ministrė Aušrinė Armonaitė įsitikinusi – per artimiausius metus jos gali atnešti kur kas didesnę finansinę grąžą valstybei.

A.Armonaitė.<br>R.Danisevičiaus nuotr.
A.Armonaitė.<br>R.Danisevičiaus nuotr.
"Lietuvos geležinkeliai".<br>V.Ščiavinsko nuotr.
"Lietuvos geležinkeliai".<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Lietuvos paštas.<br>G.Ališauskaitės nuotr.
Lietuvos paštas.<br>G.Ališauskaitės nuotr.
Daugiau nuotraukų (3)

Lrytas.lt

May 19, 2022, 10:33 AM, atnaujinta May 19, 2022, 10:46 AM

„Atskiruose sektoriuose valstybės valdomų įmonių yra gerokai per daug. Dalį įmonių turime pertvarkyti, sujungti, reorganizuoti. O dalį, kad ir nedidelę, bet iš tikrųjų privatizuoti. Tam yra patvirtintas planas, institucijos susiderinusios“, – ketvirtadienį „Žinių radijui“ kalbėjo A.Armonaitė.

„Tai padaryti buvo labai sunku, nes yra labai daug interesų“, – pridūrė ji.

Ministrės įsitikinimu, šią savaitę maždaug 600 darbuotojų apie atleidimą informavęs Lietuvos paštas, kaip ir nemaža dalis kitų valstybės įmonių, pritaikė „vadybinius sprendimus“, kurie leis generuoti kur kas didesnę finansinę grąžą.

Tuo metu „Lietuvos geležinkelių“ darbuotojų skaičiaus mažėjimas, pasak jos, pirmiausiai nulemtas dėl Rusijos sukelto karo Ukrainoje pasikeitusios ekonominės situacijos. Vis tik ministrė įsitikinusi, kad, tinkamai pasiruošus, LTG Grupė finansinių nuostolių galėjo išvengti.

„Taip atsitiko todėl, kad „Lietuvos geležinkelių“ verslo planas prieš dešimtmečius kalbėjo tik apie prekybą kryptimi Rytai-Klaipėdos uostas. Jeigu namų darbus Lietuva būtų pasidariusi prieš dešimt metų, jau turėtume jungtį su Vakarų Europa ir „Rail Baltica“ jau šiandien važiuotų, ir tokio masto problemų „Lietuvos geležinkeliai“ neturėtų“, – tikino A.Armonaitė.

Naujienų agentūra ELTA primena, kad LTG Grupė balandį paskelbė, jog, įvertinus Rusijos karo Ukrainoje, Baltarusijai ir Rusijai pritaikytų sankcijų poveikį įmonėms, šių metų veiklos prognozes bei tęsiamus strateginius projektus, Grupė bus priversta atsisveikinti su maždaug 2 tūkst. darbuotojų.

Iš jų apie 1,2 tūkst. dirba „LTG Cargo“, apie 500 – „LTG Infra“, apie 300 – LTG. LTG Grupė atsisveikins su maždaug ketvirtadaliu įvairaus lygmens vadovų. Darbuotojų išeitinėms išmokoms bus skirta 6 mln. eurų.

EP Rinkimai

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.
„Nauja diena“: kodėl įvyko visuotinis elektros išjungimas Ukrainoje?