Trys priežastys, dėl kurių internetinės parduotuvės praranda klientus

Elektroninės prekybos rinka sparčiai plečiasi. Numatoma, kad Europos mados sektoriaus elektroninės mažmeninės prekybos rinka iki 2025 m. išaugs 50 procentų. Vienas iš motyvų, matyt, yra faktas, kad nemaža dalis žmonių pandemijos laikotarpiu priprato prie apsipirkimo internetu, tad greičiausiai dalies pirkėjų perėjimas prie apsipirkimo internetu tęsis ir toliau. Tai dar labiau paskatins elektroninės prekybos įmonių plėtrą, nes nuolatos kuriami nauji sprendimai, gerėja klientų aptarnavimas.

Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

2022-11-14 10:01, atnaujinta 2022-11-14 10:02

Šiandien didelę rinkos dalį užima tokios prekybos platformos kaip „Zalando“, „e-Bay“, „Amazon“, „ASOS“; jos neleidžia „atsipalaiduoti“ ir kitoms internetinėms parduotuvėms. Norėdami užkirsti kelią internetinių parduotuvių klaidoms, galinčioms priversti prarasti klientus arba juos „išgąsdinti“, daugiafunkcinių mokėjimų priėmimo sprendimo „Klix“ ekspertai parengė dažniausių klaidų ir patarimų, kaip jų išvengti sąrašą.

Parduotuvė atrodo nesaugi

Klix atliktoje apklausoje* išsiaiškinta, kad pirkėjus nuo elektroninių parduotuvių labiausiai atbaido neestetiškas ar neprofesionalus interneto svetainės dizainas, gramatinės klaidos ir nebaigti produktų aprašymai. Dėl šios priežasties klientams gali kilti mintis, kad internetinė parduotuvė priklauso apgavikams. Taip pat 28 proc. pirkėjų nurodo, kad nuo apsipirkimo juos galėtų sulaikyti pateikiama nepakankamai išsami informacija apiepardavėją. Poduktų aprašymai yra ypač svarbūsvyresnio amžiaus pirkėjams, tačiau jiem kreipia mažiau dėmesio į interneto svetainės dizainą ir gramatines klaidas.

Siekiant neprarasti klientų, būtina labai atidžiai patikrinti visus galimus naršymo kelius interneto svetainėje, išbandyti kiekvieną nuorodą, taip pat patikrinti ir svetainės vertimus į kitas kalbas, jei tokios yra įdiegtos. Dar svarbiau nei puslapio išvaizda, yra jo saugumas – kokios priemonės įdiegtos, siekiant išvengti duomenų vagystės. Vienas iš būdų užtikrinti duomenųš saugumą, yra patikėti šią užduotį partneriui, užtikrinančiam banko lygmens saugumą.

Siekiant verslui palengvinti kasdienius iššūkius, naudojimasis „Klix“ gali išspręsti kliento duomenų saugojimo problemą – duomenų saugojimą užtikrina pats Klix sprendimas, sukurtas Citadele banko. Jis yra integruojamas elektroninėje parduotuvėje ir užtikrina visus populiariausių mokėjimų priėmimo būdus. Be to, į elektroninę parduotuvę nepatenka klientų finansiniai duomenys – mokėjimo kortelių numeriai ir t.t.

Be to, „Klix“ pirkėjams siūlo įsidiegti programėlę bei joje užsiregistruoti. Užsiregistravus, pakartotinai apsiperkant elektroninėje parduotuvėje, kurioje integruotas „Klix“, užteks tik patvirtinimo išmaniajame telefone, ir elektroninėje parduotuvėje nereikės vesti savo duomenų.

Pirkėjas neranda sau įprasto mokėjimo būdo

Kiekvienas pirkėjas yra skirtingas – turi tam tikrus apsipirkimo įpročius, naudoja skirtingus apmokėjimo už pirkinius internetinėje parduotuvėje būdus. Todėlnieko nuostabaus, kad apklausos respondentai kaip trečiąjį faktorių, sulaikantį nuo apsipirkimo elektroninėje parduotuvėje, nurodė ribotas galimybes už jį apmokėti. Pavyzdžiui, elektroninėje parduotuvėje galimas apmokėjimas tik kortele arba tarpininkaujant tik vieno konkretaus banko internetinei bankininkystei. Tai gana dažnai sumažina norą apsipirkti ir verčia ieškoti alternatyvos

Pirkėjai tikisi, kad turės galimybę atsiskaityti vos keliais mygtuko paspaudimais, todėl būtina įdiegti apmokėjimą naudojantis visomis populiariausiomis internetinės bankininkystės sistemomis, taip pat galimybę apmokėtibet kuria kortele. Šias galimybes užtikrina ir „Klix“ sprendimai „Multilink“ bei „Klix Pay“, būtina tik integracija elektroninėje parduotuvėje. Jei pardavėjas naudoja kurią nors iš populiariausių elektroninės prekybos platformų, pavyzdžiui, „Shopify“, „Mozello“, „Woocommerce“, „Magento“, „OpenCart“, „PrestaShop“, sprendimas įdiegiamas pagal „plug & play“ principą, o tai reiškia, kad „Klix“ galima pradėti naudoti iškart. Jei naudojate kokius nors savo elektroninės prekybos verslui pritaikytus sprendimus, integruoti sistemą padės „Klix“ palaikymo komanda.

Niekuo neišsiskirianti elektroninė parduotuvė

Tvarkinga, saugi elektroninė parduotuvė, užtikrinanti keletą mokėjimo metodų, gali ir neduoti pageidaujamų rezultatų, nes tai šiuo metu yra standartas, kurio pirkėjai tikisi. Todėl būtina rasti savo išskirtinumą arba užtikrinti tokius sprendimus, kurie privers pirkėjus sugrįžti.

Klix atliktoje apklausoje klientai nurodė, kad populiariausias papildomas priedas, galintis paskatinti dažniau apsilankyti tam tikroje elektroninėje parduotuvėje, yra unikalios nuolaidos ir pasiūlymai, pritaikyti konkrečiam žmogui. Taip pat pirkėjai vertina galimybę mokėti už pirkinį dalimis – šią galimybę užtikrina „Klix Pay“ later sprendimas, veikiantis pagal „pirk dabar, mokėk vėliau“ principą. Pirkėjai gali pasirinkti, kaip apmokėti savo pirkinių krepšelį – mokėti iškart ar padalinti visą sumą, ją sumokant per 36 mėnesius, ar sumokėti visą sumą per vieną, tris ar šešis mėnesius be pabrangimo.

Pardavėjas ar paslaugų teikėjas užmokestį už prekę ar paslaugą gauna iškart, nes tuo metu, kai klientas pasirenka mokėti su paskola, „Klix Pay“ later per kelias dešimtis sekundžių pirkėjui pasiūlo keletą asmeninių paskolos pasiūlymų iš įvairių skolintojų („Citadele“ bankas, „Vizia“, „Lateko“ lizingas, „SIA MoneyCare“). Klientui belieka įvesti pagrindinę informaciją apie save ir pabaigoje pasirinkti tinkamiausią mokėjimo būdą.

*Apklausa atlikta Klix bendradarbiaujant su tyrimų agentūra Norstat 2022 m. kovą, internetu apklausus 700 gyventojų Latvijoje, Lietuvoje ir Estijoje.

Sužinok daugiau apie „Klix“: https://klix.app/lt/

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.