Kaip prekybininkams pasinaudoti aktyviuoju apsipirkimo sezonu?

Lapkričio „Juodojo penktadienio“ išpardavimai, kalėdinės nuolaidos, nedidelis atokvėpis ir štai jau laukia naujametinis lentynų „šlavimas“. Artėja didžiausias metuose apsipirkimo maratonas.

Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Nov 28, 2022, 8:00 AM, atnaujinta Nov 28, 2022, 10:24 AM

Nepaisant to, kad siekdami kompensuoti pragyvenimo išlaidų didėjimą, gyventojai mažina įvairias išlaidas, pavyzdžiui, atsisako kelionių, pramogų, riboja kitas kasdienes išlaidas, švenčių niekas neatšaukė ir dauguma norės jomis pasimėgauti. Siekiant pritraukti kuo daugiau pirkėjų, būtina klientams suteikti kuo geresnę patirtį – peržiūrėti, kaip patogiai ir greitai galima apsipirkti jūsų el. parduotuvėje.

Ar jūsų el. parduotuvėje paprasta įsigyti prekę?

Apsipirkimas atrodo gana paprastas procesas, tačiau labai svarbi jo dalis – pinigų perdavimas į kitas rankas ir tikėjimas, kad mainais gausite prekę arba paslaugą. Jei šis apsikeitimas vyksta asmeniškai, viskas paprasta, tačiau pasitikėjimo svarba išauga, kai perkama internetu.

Todėl kiekvienas prekybininkas turėtų pasirūpinti, kad iš pirmo žvilgsnio būtų aišku, jog parduotuvė yra patikima. Profesionalus svetainės dizainas, išsamūs ir gramatiškai teisingi gaminių aprašymai, informacija apie įmonę – tai pagrindiniai dalykai. Taip pat būtina pakankamai išsamiai aprašyti, kaip galima gauti prekę – nurodyti pristatymo galimybes. Be to, klientui svarbu žinoti, kaip susisiekti su parduotuvės klientų aptarnavimo specialistais. Dažnai pasitaiko situacijų, kai prekės prireikia nedelsiant, todėl svarbu klientui aiškiai pateikti informaciją apie pristatymo trukmę.

Deja, nedidelėms Lietuvos el. parduotuvėms ir net kai kuriems didiesiems prekybininkams tai yra didelė problema – dažnai padaręs užsakymą, patvirtinimo iš el. parduotuvės klientas laukia keletą dienų, tada pardavėjas laukia, kol klientas apmokės jam atsiųstą sąskaitą, ir tik tada prekė išsiunčiama. Per tą patį laiką el. prekybos milžinė „Amazon“ jau būtų spėjusi atsiųsti prekę iš Vokietijos, kur yra artimiausias jos sandėlis, ir jei prekė būtų netinkama, priimti grąžinimą.

Suprantama, kad smulkių prekybininkų investicijos į el. parduotuvę yra ribotos ir ji nebūtinai veiks tobulai, tačiau, pagerinus komunikaciją ar nurodžius tikslų prekės pristatymo laiką, klientas būtų tiksliai informuotas ir jaustųsi pardavėjo vertinamas, tad sumažėtų tikimybė, kad jis ieškos galimybės prekę įsigyti iš kito tiekėjo.

Padaryti parduotuvę prieinamą įvairiems klientams

Ne mažiau svarbi klientui yra galimybė patogiai ir greitai atsiskaityti už norimas prekes – tiek asmeniškai, tiek el. parduotuvėje. Mažai kas nori laukti, kol pardavėjas atsiųs sąskaitą, tuomet pagal ją apmokėti banko pavedimu, dalis pirkėjų nenorės ieškoti mokėjimo kortelės, kad galėtų įvesti jos numerį ir kitus duomenis, kiti, savo ruožtu, vengs atsiskaityti, naudodamiesi internetinės bankininkystės nuoroda. Fizinėse parduotuvėse ir turgeliuose nemaža dalis klientų praeis pro prekybininkus, jei nebus galimybės mokėti banko kortele.

Suprantama, kad šiais laikais kiekvienas nori atsiskaityti jam patogiausiu būdu ir prekybininkas privalo tuo pasirūpinti, antraip dalis pirkėjų keliaus pas kitus. Tai, žinoma, priklauso nuo pirkėjų įgūdžių naudotis skaitmeniniais sprendimais, kurie tarp Lietuvos vartotojų yra labai skirtingi, todėl per greitas inovatyvių mokėjimo sprendimų įdiegimas, neišsaugant įprastų, gali ir pakenkti. Klientams turi būti pateiktas platus mokėjimo būdu pasirinkimas, kad kiekvienas atrastų sau patogiausią ir atitinkantį jo turimus skaitmeninius įgūdžius.

Siekiant įdiegti visus populiariausius atsiskaitymo būdus savo el. parduotuvėje, pakaks integruoti vieną Klix sprendimą, pasirenkant, kokius atsiskaitymo būdus el. parduotuvė nori aktyvuoti – atsiskaitymus kortele, atsiskaitymus interneto banke ar Multilink, arba galimybę išskaidyti mokėjimą į keletą dalių, arba „pirk dabar, mokėk vėliau“ (Klix Pay later).

„Klix“ buvo sukurtas, bendradarbiaujant su „Citadele“ banku, kuris užtikrina mokėjimų saugumą bei sklandų veikimą.

Išplėsti nuolatinių pirkėjų ratą

Klientų patogumai sukurtas Klix sprendimas „pirk dabar, mokėk vėliau“, kuris iš esmės yra apmokėjimas už prekes ar paslaugas išsimokėtinai/dalimis. Tokia galimybė padeda plėsti nuolatinių klientų ratą, nes daugiau pirkėjų gali įsigyti jūsų prekę. Šiuo metu jau įprasta kas mėnesį mokėti už transliacijos platformas, muzikos platformas, draudimo paslaugas ir kt., o „pirk dabar, mokėk vėliau“ sprendimas suteikia galimybę, pavyzdžiui, skalbimo mašinos kainą išskaidyti į mažesnius mokėjimus. Sprendimas prieinamas ir fizinėms parduotuvėms, kurios neturi el. parduotuvės.

„Vis daugiau žmonių Kalėdines dovanas perka internetu, todėl ruduo yra pats metas prekybininkams atnaujinti ir patobulinti savo el. prekybos platformas bei jose siūlomas atsiskaitymo galimybes, taip suteikiant pirkėjams kuo geresnę atsiskaitymo už pirkinius patirtį. Pirkėjai vertina galimybę atsiskaityti greitai ir patogiai – tai leidžia verslininkams parduoti daugiau. Atsižvelgdami į esamą ekonominę situaciją, klientai neretai nori didesnio pirkinio sumą išskaidyti į keletą mokėjimų, tokią galimybę suteikia „pirk dabar, mokėk vėliau“ arba „Klix Pay“ later sprendimas.

Matome, kad dažniausiai šia galimybe naudojamasi, perkant elektros prekes ir baldus, sumą išskaidant į tris ar daugiau mažesnių mokėjimų. Vis daugiau prekybininkų mato pridėtinę vertę, kurią suteikia galimybė išskaidyti pirkinį į mažesnius mokėjimus ir be būtinybės integruotis įtraukia šį sprendimą ir į visas savo fizines parduotuves“, – sako Andrius Bolšaitis, Klix produkto vadovas.

Apmokėjimą su „Klix“ siūlo tokios populiarios prekybos platformos kaip RDE, AirBaltic, Shopbysiegel.lt, Varle.lt, Senukai, Gintarinė vaistinė, Lietuvos Geležinkeliai, a1.lt, ir kitos. „Citadele“ sukurtą „Klix “ sprendimą jau naudoja daugiau kaip 700 internetinių parduotuvių Latvijoje, Lietuvoje ir Estijoje.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.
Gyvai: nusipelniusių Lietuvos medikų apdovanojimai 2024