Aviacijos rinkoje bręsta didžiulis skandalas – išaiškino naudojant nesertifikuotus variklius

Aviacijos rinkoje bręsta didžiulis skandalas. Paaiškėjo, kad bendrovė CFM, kurią valdo JAV kompanija „General Electric“ ir Prancūzijos įmonė „Safran“, lėktuvų gamintojams pateikė nenustatytą skaičių variklių, kurių detalės nėra sertifikuotos aviacijos reguliavimo institucijų.

Aviacijos rinkoje bręsta didžiulis skandalas.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Aviacijos rinkoje bręsta didžiulis skandalas.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Sep 23, 2023, 2:01 PM

CFM56 varikliai yra itin plačiai naudojami – jie sumontuoti tokiuose lėktuvuose kaip „Boeing 737“, visoje pirmosios „Airbus“ A320 linijos orlaiviuose.

Taip pat tokie varikliai įrengti ir karinės paskirties „Poseidon P-8A“ bei „Pegasus KC-46“ orlaiviuose.

Netinkamų detalių aptikta ir CF6 varikliuose, kurie naudojami „Boeing 767“ ir A330 lėktuvams.

Pati kompanija CFM apkaltino britų gamintoją „AOG Technics“ – tvirtinama, kad būtent ši įmonė tiekė detales su netikrais sertifikatais. Dėl to Londono teismui jau pateiktas ieškinys.

Tačiau kokios bus išlaidos, jei teks keisti detales šimtuose variklių, kol kas sunku net nuspėti.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.
„Nauja diena“: ką reiškia kandidato R. Žemaitaičio pasitraukimas iš Seimo?