Klaipėdos mero Arvydo Vaitkaus teigimu, prieplauka jau galėjo būti įrengta ir seniau, tačiau projektą prieš pat darbų pradžią teko koreguoti ir užsakyti papildomus darbus.
„Susidūrėme su situacija, kai rangovams atvykus į vietą vykdyti darbų paaiškėjo, kad pats projektas parengtas taip, kad kai kurių tipų laivų nebūtų galima nuleisti į vandenį. Todėl darbai laikinai buvo sustabdyti, o projektas – pakoreguotas“, – pranešime cituojamas meras.
Nurodoma, kad didžiausias dėmesys skirtas sustiprinti ir prailginti atraminę sienelę, numatant, kad jai įrengti upės vagoje turi būti naudojami gelžbetoniniai poliai. Šie darbai jau yra atlikti.
Vietoje, kur jau yra įrengta betoninė prieplaukos laivams dalis, pagal projektą bus suremontuota automobilių stovėjimo aikštelė, įrengiant apie dešimt parkavimo vietų automobiliams su priekabomis, privažiavimo kelias, vandens kolonėlė, lauko pavėsinė, vaizdo kameros, du tualetai, taip pat dviračių ir pėsčiųjų takų jungtys.
„Nuo sovietmečio Klaipėdoje nebuvo valtims nuleisti skirtos tinkamos vietos prie Danės upės ir prie jūros, išskyrus tas, kurias savo poreikiams įsirengė patys žvejai. (...) skubame ištaisyti šį trūkumą, tikėdamiesi, kad ir žvejai, ir kiti vandens transporto priemonių savininkai jau kitąmet turės galimybę išbandyti naują infrastruktūrą laivų nuleidimui“, – pažymėjo A. Vaitkus.
Įvažiuojamojo kelio, automobilių stovėjimo aikštelės ir Danės upės kranto tvirtinimo šalia Liepų g. tilto, rengiant slipą, kapitalinio remonto rangos darbų vertė siekia daugiau nei 630 tūkst. eurų.
Primenama, kad tokia prieplauka jau yra pastatyta Giruliuose, ant jūros kranto.