„Pigu.lt“ pardavėjai fiksavo Juodojo penktadienio prekybos rekordą

Juodojo penktadienio kampanija buvo ypač sėkminga išoriniams pardavėjams, prekiaujantiems „PHH Group“ Marketplace, kurio dalis yra e. prekybos centras „Pigu.lt“. Išorinių prekybininkų pardavimai visos grupės mastu Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje buvo daugiau nei 40 proc. didesni, lyginant su 2022-ųjų „Black Friday“ rezultatais.

„Ketvirtadienį atvėrę pasiūlymus lojaliems pirkėjams, stebėjome augančius pardavimus, kurie pasiekė kulminaciją penktadienį, tačiau išliko aktyvūs ir visą savaitgalį. Akivaizdu, kad savaitgalį lankytojai galėjo skirti laiko ramiai ir racionaliai apsipirkti internete – išvengti spūsčių ir spontaninių pirkinių, būdingų fizinės prekybos taškams“, – teigia K.Liškauskaitė.<br>Lrytas.lt koliažas.
„Ketvirtadienį atvėrę pasiūlymus lojaliems pirkėjams, stebėjome augančius pardavimus, kurie pasiekė kulminaciją penktadienį, tačiau išliko aktyvūs ir visą savaitgalį. Akivaizdu, kad savaitgalį lankytojai galėjo skirti laiko ramiai ir racionaliai apsipirkti internete – išvengti spūsčių ir spontaninių pirkinių, būdingų fizinės prekybos taškams“, – teigia K.Liškauskaitė.<br>Lrytas.lt koliažas.
„Ketvirtadienį atvėrę pasiūlymus lojaliems pirkėjams, stebėjome augančius pardavimus, kurie pasiekė kulminaciją penktadienį, tačiau išliko aktyvūs ir visą savaitgalį. Akivaizdu, kad savaitgalį lankytojai galėjo skirti laiko ramiai ir racionaliai apsipirkti internete – išvengti spūsčių ir spontaninių pirkinių, būdingų fizinės prekybos taškams“, – teigia K.Liškauskaitė.
„Ketvirtadienį atvėrę pasiūlymus lojaliems pirkėjams, stebėjome augančius pardavimus, kurie pasiekė kulminaciją penktadienį, tačiau išliko aktyvūs ir visą savaitgalį. Akivaizdu, kad savaitgalį lankytojai galėjo skirti laiko ramiai ir racionaliai apsipirkti internete – išvengti spūsčių ir spontaninių pirkinių, būdingų fizinės prekybos taškams“, – teigia K.Liškauskaitė.
„Ketvirtadienį atvėrę pasiūlymus lojaliems pirkėjams, stebėjome augančius pardavimus, kurie pasiekė kulminaciją penktadienį, tačiau išliko aktyvūs ir visą savaitgalį. Akivaizdu, kad savaitgalį lankytojai galėjo skirti laiko ramiai ir racionaliai apsipirkti internete – išvengti spūsčių ir spontaninių pirkinių, būdingų fizinės prekybos taškams“, – teigia K.Liškauskaitė.
„Ketvirtadienį atvėrę pasiūlymus lojaliems pirkėjams, stebėjome augančius pardavimus, kurie pasiekė kulminaciją penktadienį, tačiau išliko aktyvūs ir visą savaitgalį. Akivaizdu, kad savaitgalį lankytojai galėjo skirti laiko ramiai ir racionaliai apsipirkti internete – išvengti spūsčių ir spontaninių pirkinių, būdingų fizinės prekybos taškams“, – teigia K.Liškauskaitė.
„Ketvirtadienį atvėrę pasiūlymus lojaliems pirkėjams, stebėjome augančius pardavimus, kurie pasiekė kulminaciją penktadienį, tačiau išliko aktyvūs ir visą savaitgalį. Akivaizdu, kad savaitgalį lankytojai galėjo skirti laiko ramiai ir racionaliai apsipirkti internete – išvengti spūsčių ir spontaninių pirkinių, būdingų fizinės prekybos taškams“, – teigia K.Liškauskaitė.
„Ketvirtadienį atvėrę pasiūlymus lojaliems pirkėjams, stebėjome augančius pardavimus, kurie pasiekė kulminaciją penktadienį, tačiau išliko aktyvūs ir visą savaitgalį. Akivaizdu, kad savaitgalį lankytojai galėjo skirti laiko ramiai ir racionaliai apsipirkti internete – išvengti spūsčių ir spontaninių pirkinių, būdingų fizinės prekybos taškams“, – teigia K.Liškauskaitė.
Daugiau nuotraukų (4)

Lrytas.lt

Nov 27, 2023, 3:16 PM

Juodasis penktadienis tapo dar viena mūsų e. prekybos centrų pardavėjų sėkmės istorija. Šios kampanijos rezultatai atspindi „PHH Group“ strateginį tikslą auginti išorinių pardavėjų skaičių grupės Marketplace, suteikiant jiems išvystytą, patogią ir klientų įvertintą e. prekybos infrastruktūrą. Toliau įtvirtiname savo, kaip pardavėjų prekybos akseleratoriaus, vardą“, – sako Kristina Liškauskaitė, „PHH Group“ pardavimų vadovė.

Anot jos, „Black Friday“ pardavimų dinamika rodo, kad pirkėjai jau įprato prie fakto, kad ši kampanija vykdoma ne tik penktadienį, bet visą savaitgalį.

„Ketvirtadienį atvėrę pasiūlymus lojaliems pirkėjams, stebėjome augančius pardavimus, kurie pasiekė kulminaciją penktadienį, tačiau išliko aktyvūs ir visą savaitgalį. Akivaizdu, kad savaitgalį lankytojai galėjo skirti laiko ramiai ir racionaliai apsipirkti internete – išvengti spūsčių ir spontaninių pirkinių, būdingų fizinės prekybos taškams“, – teigia K.Liškauskaitė.

Iš viso „PHH Group“ e. prekybos centruose per „Black Friday“ kampaniją, trukusią 4 dienas, fiksuota 157 tūkst. užsakymų, tai – šios kampanijos rekordas. Pirkėjų srautas buvo apie 10 proc. didesnis nei praėjusiais metais.

Dažniausiai pirkėjai apsipirkimui kampanijos metu išleido tarp 27 ir 59 eurų. Populiariausios „PHH Group“ prekių kategorijos buvo konstruktoriai ir kaladėlės, moteriški kvepalai, ausinės, išmanieji telefonai ir laikrodžiai, televizoriai ir dulkių siurbliai–šluotos.

Brangiausiu akcijos metu įsigytu pirkiniu tapo oro kondicionierius, kurį už maždaug 5 tūkst. eurų įsigijo pirkėjas Estijoje. Virš 3 tūkst. eurų kainavo kampanijos metu Suomijoje parduota bevielė kolonėlė „Bang & Olufsen“ „Beosound A9“. Latvijoje daugiausiai, daugiau nei 2 tūkst. eurų, sumokėta už „Cybex“ universalų vežimėlį vaikams „Jeremy Scott Wings“.

Lietuvoje brangiausiu pirkiniu tapo „Canon“ skaitmeninis fotoaparatas, kainavęs apie 3 tūkst. eurų. Auksinė valanda, kuomet „Pigu.lt“ buvo įsigyta daugiausia prekių, buvo užfiksuota penktadienį, 11–12 valandą.

„Pigu.lt“ priklauso didžiausiai Baltijos šalyse e. prekybos bendrovei „PHH Group“. Ji buvo suformuota „Pigu.lt“ susijungus su Suomijos prekybos milžine „Hobby Hall“. „PHH Group“ valdo e. parduotuvių platformas Suomijoje, Estijoje, Latvijoje ir Lietuvoje. Grupės valdomoje Marketplace ekosistemoje (e. prekyvietėse) prekiauja daugiau nei 4 000 pardavėjų, asortimentą sudaro daugiau nei 3 mln. prekių. Sesijų skaičius per metus siekia apie 150 milijonų.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.