„Šios parodos tikslas – suburti visus gyvūnų maisto ir priežiūros priemonių gamintojus į vieną vietą ir suteikti galimybę pasidalinti savo žiniomis, patirtimi bei kontaktais. Kadangi į renginį atvyksta įvairių šalių gamintojai, paprasta pajausti būsimas pašarų rinkos tendencijas bei pasaulines vartotojų nuotaikas, pritaikyti įgytas žinias savo versle. Apibendrintai galima pasakyti, kad šiais metais augintinių pašarų rinkoje dominuos regioniniai produktai, tai yra – gamindami savo produkciją, gamintojai naudos vietinius ingredientus, o ne egzotines žaliavas.
Be to, gyvūnų pašaruose, kaip ir žmonių racione, daugės natūralių produktų ir pamažu nyks įvairūs dažikliai bei skonio stiprikliai. Džiugina tai, kad šias nuostatas savo pašarų gamyboje pritaikėme dar prieš kelerius metus, tačiau simboliškai inovatyvų rezultatą – naują pašarą „HiQ“ – pristatėme šioje parodoje. Jau pirmą parodos dieną šiuo produktu susidomėjo kinologai bei gyvūnų rinkos profesionalai iš Europos ir Azijos šalių, tad galima sakyti, kad ne sekame, o diktuojame pašarų tendencijas“, – šypsosi gyvūnų pašaro gamintojos „Akvateros“ eksporto vadovas Paulius Ausmanas.
Parodoje lietuvių įmonė „Akvatera“ ne tik pirmą kartą viešai pristatė super premium kategorijos pašarą „HiQ“ su nanodalelėmis, bet ir atsivežė atnaujintus į daugiau nei 50 pasaulio šalių jau eksportuojamus super premium sausus ir šlapius „Nature’s Protection“ pašarus katėms bei šunims.
„Interzoo 2018“ paroda auga ir kaskart sutraukia vis daugiau dalyvių bei lankytojų: 2016 m. parodoje dalyvavo 1818 gyvūnų priežiūros prekių gamintojų, o šiemet savo produkcijos stendus pristatė jau 2000, todėl ir bendras ekspozicijų plotas nuo 115,000 m² padidėjo iki 120 000 m². Kaip ir kiekvienais metais, daugiausia produkcijos pristatyta katėms ir šunims – tai sudaro 43 proc. visų parodoje pristatomų augintiniams skirtų produktų, 12 proc. produkcijos skirta smulkiesiems gyvūnams ir graužikams, 11 proc. – žuvyčių augintojams, 9 proc. – paukščių ir po 5 proc. terariumų bei lauko gyvūnų priežiūrai skirtų produktų.
Parodos dalyvių gausa atspindi pasaulinės gyvūnų priežiūros reikmenų rinkos augimą: kaip teigiama „Euromonitor“ ataskaitoje, 2017 m. naminių gyvūnų priežiūros prekių rinka sugeneravo 98,7 milijardo pajamų (palyginti 2015 m. – 92,9 mlrd.), didžiausią pyrago dalį atsiriekė Šiaurės Amerika – 43,8 mlrd. ir Europa – 30,8 mlrd. Europoje daugiausia savo augintinių priežiūrai išleidžia Jungtinės Karalystės – 5,3 mlrd. ir Vokietijos gyventojai – 4,8 mlrd.