Seriale „Mad Men“. Reklamos vilkai“ herojai sugebėjo parduoti viską

Kultinį serialą „Mad Men“. Reklamos vilkai“, pelniusį net 15 „Emmy“ ir keturis Auksinius gaublius, rodė ir „Lietuvos ryto“ televizija. Serialas, pasakojantis apie JAV septintojo dešimtmečio reklamos agentūros darbuotojų gyvenimą, JAV rodomas nuo 2007-ųjų. Šiemet sukurtas septintasis serialo sezonas bus paskutinis, rašo „Lietuvos rytas“.

“Mad Men”. Reklamos vilkų” krikštatėvis Matthew Weineris numarina savo kūdikį.” Tokiomis šiurpiomis antraštėmis žiniasklaida reagavo į populiaraus amerikiečių serialo “Mad Men”. Reklamos vilkai” kūrėjo pranešimą, kad jis nebus tęsiamas.<br>"Reuters"
“Mad Men”. Reklamos vilkų” krikštatėvis Matthew Weineris numarina savo kūdikį.” Tokiomis šiurpiomis antraštėmis žiniasklaida reagavo į populiaraus amerikiečių serialo “Mad Men”. Reklamos vilkai” kūrėjo pranešimą, kad jis nebus tęsiamas.<br>"Reuters"
Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

Jul 26, 2013, 2:32 PM, atnaujinta Mar 2, 2018, 2:20 PM

Kodėl milžiniško populiarumo visame pasaulyje sulaukę „Reklamos vilkai“ palieka grobį — televizijos eterį, — pasakoja jo kūrėjas M. Weineris.

— JAV leidinys „TV Guide“ jūsų sukurtus „Mad Men“. Reklamos vilkus“ pavadino vienu svarbiausių visų laikų televizijos serialų. Ar tuo didžiuojatės?

— Man daug svarbiau, kad mūsų kolektyvo darbas pelnė daug premijų, apdovanojimų ir ilgam prikaustė žiūrovų dėmesį.

— Kiekvieną serialo sezoną — nauji žiūrimumo rekordai. Kodėl būtent dabar norite pasakyti, kad jau gana?

— Todėl, kad išsisėmėme. Papasakojome viską, ką buvo galima papasakoti. Jei ir toliau kurtume, galime pradėti kartotis arba serialas taptų neįtikimas. Esu išsikvėpęs, „Mad Men“. Reklamos vilkams“ atidaviau viską, ką buvau sukaupęs.

— Šis serialas jums padėjo pradėti kitokį gyvenimą — be depresijos.

— Nuo depresijos kentėjau jau anksčiau. Į jos pinkles įkliuvau dar tuo metu, kai pradėjau rašyti scenarijus, kai leidausi būti išlaikomas žmonos. Darbas su tokiais serialais kaip „Sopranai. Mafijos kronika“ ar „Bekeris“ (M.Weineris yra ir šių serialų kūrėjas. — Red.) padėjo atgauti pasitikėjimą savimi.

„Mad Men“. Reklamos vilkai“ leido tapti finansiškai ir kūrybiškai nepriklausomu žmogumi. Manau, šio serialo sėkmė padės įgyvendinti kitus sumanymus.

— Ar buvo sunku „Mad Men“. Reklamos vilkų“ koncepciją įpiršti televizijos transliuotojams?

— Net labai. Septintojo dešimtmečio istorija, pagrindinis herojus, kurio nepavadinsi simpatišku ir kurį vaidina nežinomas aktorius, — dėl šių priežasčių visi didieji televizijos kanalai serialui atsuko nugarą. Laimė, transliuotojas AMC anuomet ieškojo naujų, inovatyvių projektų ir buvo pasirengęs rizikuoti.

— „Mad Men“. Reklamos vilkai“ paklojo pamatus naujai serialų kultūrai?

— Anksčiau vėlesnės serijos pirmiausia turėjo trumpai atkartoti prieš tai parodytus įvykius. Praleidęs kitą seriją žiūrovas greitai susigaudydavo, nes kiekviena serija pasakojo išbaigtą istoriją.

Bet „Bręstančio blogio“ (Breaking Bad) ir „Mad Men“. Reklamos vilkų“ atveju viskas kiek kitaip. Įvykių čia tiek daug, kad privalu nepraleisti nė vienos serijos. Tai, žinoma, kur kas reiklesnis serialas, bet žiūrovai, atrodo, vertina būtent tai.

— Ar televizija geresnė už kiną?

— Daugeliu aspektų jau taip. Kinas yra ir lieka speciali pramogų pasaulio forma. 3D ar „Imax“ formato filmai vis dar kelia išskirtines emocijas, bet televizijos žiūrovai vis mažiau derinasi prie laiko. Serialą ar filmą jie nori žiūrėti tada, kai malonu. Tai jau seniai galima daryti pasitelkus techniką.

Norint visas „Mad Men“. Reklamos vilkų“ serijas galima matyti DVD formatu. Tuomet atrodo, kad žiūri tikrai ilgą kino filmą.

— Su kokiais iššūkiais susidūrėte rašydamas „Mad Men“. Reklamos vilkų“ scenarijų?

— Visi scenarijų autoriai iš esmės siekia patraukti žiūrovų dėmesį, bet aš tai darau savaip. Aš ne paklūstu žiūrovų troškimams, o kuriu įdomias situacijas. Negalvoju apie žiūrovų atsiliepimus ar demografinius duomenis.

Dažnai teigiama, kad moteris domintų tik tie serialai, kur pagrindiniai vaidmenys tenka moterims, o jaunimui pirmiausia patinka filmai apie paauglius. Nemanau, kad tai visiškai teisingas požiūris. Tokie serialai kaip „Tėvynė“ ar „Pogrindžio imperija“ (Bordwalk Empire) patraukia bet kokio amžiaus publiką.

— Ką manote apie ateitį serialų, kurie bus kuriami specialiai internetui?

— Šia linkme jau kai kas daroma. Esmė ta, kad tokie projektai gali būti kuriami ir transliuojami daug pigiau. Dėl to nereikia 20 milijonų žiūrovų, pakanka dviejų, kad projektas būtų pelningas. Iš esmės kiekvienas galime internete susikurti televiziją. Pranašumas aiškus kaip ant delno. Tam reikia mažiau žmonių ir visi gali lengviau įgyvendinti savo idėjas.

„YouTube“ siekia įsteigti televizijos kanalą, „Netfilx“ jau turi savo modelį. Prasidėjo naujas judančių vaizdų amžius.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.