„Šuolis“ savaitgalį buvo populiaresnis nei „Šokiai ant ledo“

Dvi lietuviškos televizijos praėjusį sekmadienį susigrūmė dėl žiūrovų. TV3 ir LNK vienu metu tiesiogiai transliavo savo didžiąsias premjeras.

TV3 projekto „Šuolis“ akimirka.
TV3 projekto „Šuolis“ akimirka.
Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

Feb 11, 2014, 1:59 PM, atnaujinta Feb 16, 2018, 11:08 AM

TV3 projektas „Šuolis“ buvo žiūrimesnis nei konkurentų LNK projektas „Šokiai ant ledo“. Preliminariais tyrimų bendrovės TNS LT duomenimis, TV3 projektas „Šuolis“ buvo žiūrimesnis nei konkurentų LNK projektas „Šokiai ant ledo“.

TV3 šou reitingas buvo 12,6, o LNK programos reitingas - 8,2 procentų.

Šuolių į vandenį šou prie TV3 ekranų pritraukė 29,2 proc. visų žiūrovų auditorijos. Tuo metu konkurentų šaltąjį šou stebėjo mažiau - 18,9 proc.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.