Monika Šalčiūtė: „Iš internetinio populiarumo turiu naudos“

Ar pamenate tokią reklamą: „Tavęs nėra internete? Gal tavęs nėra visai?” Užmirškite – tai jau praeitis. Dabar reikia sakyti: „Tu esi internete? Vadinasi, esi ir realybėje!”

M.Šalčiūtė į internetą įžengė būdama niekam nežinoma šokėja, ir ten tapo televizijų trokštama įžymybe.<br>V.Balkūno nuotr.
M.Šalčiūtė į internetą įžengė būdama niekam nežinoma šokėja, ir ten tapo televizijų trokštama įžymybe.<br>V.Balkūno nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Arnoldas Lukošius

Jun 30, 2014, 8:23 AM, atnaujinta Feb 12, 2018, 9:26 AM

Buvo laikai, kai išgarsėti siekiančios merginos pirmiausia verždavosi į sceną ir televizijos ekraną. O ekrane keikdavo erotinių jų nuotraukų pridariusius fotografus ir dalydavo interviu, kurių metu žadėdavo daugiau interviu nedalyti.

Tie laikai baigėsi. O jų pabaigą skelbia ne staiga į protą atėjusi ir tuštutėmis nebesidominti lietuvių tauta, o viena graži, labai atvira ir tuo pat metu be galo paslaptinga dvidešimtmetė Monika Šalčiūtė, rašo „Lietuvos ryto“ žurnalas „TV antena“.

Šįkart į portalą lrytas.lt ji grįžo su nauja lengvesnio turinio ir daugiau nuogo kūno demonstruojančia laida „Monikos kokteilis +“.

Madas diktuoja nauja karta

Viskas paprasta. Kol galvon suaugę gudročiai postringauja apie X, Y ir Z kartas, ši mergina tapo pirmąja Lietuvoje tikra Z kartos žvaigžde.

Taip, taip, gerbiamieji mokslinčiai, būtent ji, o ne du į kosmosą paleisti palydovai aiškiausiai parodo, kad ir Lietuva yra technologinė XXI amžiaus valstybė.

Juk palydovai į kosmosą skraido jau pusę amžiaus, o galimybės išgarsėti neišlindus iš interneto dar prieš penkerius metus nė neįsivaizdavome.

Paklauskite gatvėje praeivių, kas didesnė Lietuvos žvaigždė – Andrius Mamontovas ar M.Šalčiūtė. Nė neabejoju, kad absoliuti dauguma rinktųsi A.Mamontovą.

Tačiau jei į realybę žvelgsime iš interneto, matysime, kad Monika už Andrių populiaresnė daugiau negu du kartus.

Jeigu į Lietuvą susirengtų tik „Facebook“ matę ateiviai, akivaizdu, kad savo kultūros delegaciją siųstų ne pas A.Mamontovą, turintį maždaug 28 tūkst. gerbėjų, o pas M.Šalčiūtę, surinkusią beveik 77 tūkst. sekėjų.

Ar nenusiviltų – jau kita tema. Tačiau akivaizdu, kad į realybę žvelgiant iš interneto vaizdelis kitoks.

Kodėl? Čia madas diktuoja Z karta, nejaučianti tokios aiškios ribos tarp realybės ir interneto.

Lyg stebuklinga dėžutė

Internetu kaip populiarinimo priemone naudojasi ir politikai, ir menininkai. „Facebook“ yra puikus savęs populiarinimo ir žlugdymo, saviraiškos ir persekiojimo įrankis. Tačiau taip mano vyresni, o ne Z kartos žmonės.

Mes (jų akimis – seniai) galime puikiai išmanyti moderniąsias technologijas, galime išmaniai jomis naudotis, tačiau jose negyvename. Mums kompiuteris, klaviatūra ar liečiamasis ekranas yra priemonė ir įrankis, o Z kartai – organizmo tąsa.

Monika yra šios kartos žvaigždė. Atrodo, kad jos patirtis, mintys, požiūris, estetika – iš interneto.

„Facebook“ merginai tapo lyg stebuklinga dėžute. Į ten įžengė mėgstanti puoštis niekam nežinoma šokėja, o išėjo televizijų trokštama žvaigždė.

Atrodo, nieko ypatinga savo paskyroje ji nedarė: šiek tiek lengvai erotiškų nuotraukų, viena kita užuomina, nekalta ir kalta mintis, labai daug bikinio. Tačiau nieko, peržengiančio įprastas padorumo ribas. Tuo paslaptingesnis atrodo tas nepaaiškinamas populiarumas.

Tapo reklamos veidu

Mane tektų smarkiai pakankinti, kad pradėčiau teigti, jog M.Šalčiūtė puikiai išmano technologijas, perkando rinkodaros ir produkto vadybos internete paslaptis.

Vis dėlto fakto nepaneigsi – sukūrusi savo paskyrą socialiniame tinkle „Facebook“ jaunutė šokėja čia tvarkėsi geriau už daugelį patyrusių reklamos vilkų. Beje, ji sako, kad iš pradžių „Facebook“ visai nesužavėjo.

„Atradau feisbuką prieš kokius dvejus metus – iki tol jokio socialinio tinklo neturėjau. Draugai pasiūlė ir žadėjo, kad patiks, bus patogu bendrauti.

Prisiregistravau, bet man nepatiko. Pusę metų feisbuku visai nesinaudojau, – pasakojo M.Šalčiūtė. – Vėliau grįžau. Susipažinau su draugų draugais, ratas plėtėsi.

Ėmiau patikti žmonėms, mano paskyrą pradėjo prenumeruoti. Paskui auditorija augo nežmonišku greičiu, ėmiau iš to uždirbti.

Neretai manęs prašo ką nors pareklamuoti, pasidalyti vienokia ar kitokia informacija ir siūlo už tai sumokėti. Jeigu man produktas patinka, aš jį pareklamuoju.

Tad šiuo metu iš savo internetinio populiarumo turiu naudos. Jei kam nors reikia fotomodelio, iškart mato nuotraukas.

Feisbuke esu paskelbusi, kad turiu šokių studiją, todėl mane kviečia į įvairius renginius.

Beveik visus nepažįstamuosius iš draugų pašalinau, tačiau mano sekėjais gali tapti visi. Kiek žinau, esu daugiausia feisbuke sekėjų Lietuvoje turinti mergina.“

Šaiposi iš niurzglių

Taigi be jokio verslo plano, socialinio tinklo padedama mergaitė įgijo solidžiam leidiniui prilygstantį populiarumą.

Tiesa, Moniką, ko gero, dažniau nei kitus garsius žmones internete keikia niurzgliai. Dėl to ji pernelyg nesijaudina.

„Kai turi 100 pažįstamų, 20 iš jų tavęs gali nemėgti. Išaugus pažįstamų skaičiui nemėgstančių taip pat daugėja. Manau, tai normalu.

Kai kurie žmonės jaučiasi ypatingi, tiki, kad jų nuomonė visiems turi būti svarbi, – juokėsi M.Šalčiūtė. – Kai kas gal nori mane suerzinti, bet dėl to neišgyvenu.“

Ekstremalūs išbandymai

Interneto inkubatorius jau atsivėrė ir Monika lyg kokia viešnia žengė į televizijos realybę – dalyvavo TV3 šou „Šuolis“.

Ir iškart parodė, kad be reikalo tėvai bijo nesaugaus interneto, nes realybė kur kas nesaugesnė. Internete gali pati įdėti pernelyg atvirą nuotrauką, o tikroje televizijoje pakanka paklusti pašaipiam režisieriui ir tuoj pat grįši į internetą kaip prasčiausia Marilyn Monroe imituotoja.

Kol kas tikrovės išbandymus internetinė Monika kenčia kantriai, nepamiršta šypsotis ir gydosi nuo iliuzijų (tikiuosi, daugiau dainuojančios jos negirdėsiu).

Na, o kad gyvenimas nepasirodytų per saldus, lrytas.lt jai parengė ekstremalių išbandymų.

Pasimurkdžiusi pelkėje iškart gavo pravardę – Klampynės Gražuolė. Iš tiesų realus gyvenimas daug klampesnis už sterilų internetinį populiarumą.

Pralenkė žymūnus

Ne vienas garsus dainininkas ar televizijos laidų vedėjas, išvydęs M.Šalčiūtės gerbėjų internete armiją, turėtų sprogti iš pavydo. Arba kreiptis į ją patarimo – kaip virtualiojoje erdvėje pelnyti žmonių simpatijas.

Praėjusią savaitę „TV antena” atvertė kai kurių pramogų pasaulio atstovų paskyras socialiniame tinkle „Facebook” ir pasidomėjo, kiek jie turi sekėjų.

- Monika Šalčiūtė – 76 951

- Algis Ramanauskas – 39 545

- Oksana Pikul-Jasaitienė – 28 486

- Andrius Mamontovas – 28 272

- Andrius Tapinas – 20 306

- Agnė Jagelavičiūtė – 20 256

- Natalija Bunkė – 18 191

- Beata Nicholson – 6 199

- Gintarė Gurevičiūtė – 5 693

- Rimas Šapauskas – 5 238

- Skaiva Jasevičiūtė – 4 053

- Ieva Stasiulevičiūtė – 3 148

- Mindaugas Stasiulis – 1 816

- Karina Stungytė – 1 784

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.