E.Skerstonas: „Valdžios vyrai atrodo lyg išėję iš bulvių lauko“

Kauno senamiestyje įsikūrusioje vyninėje „G.vine“ ketvirtadienį įsikūrė vienos dienos parduotuvė vyrams. Joje iki vidurnakčio galima įsigyti žinomų Lietuvos dizainerių: Kristinos Kruopienytės, Lilijos Larionovos, Dianos Paukštytės kurtų drabužių iš anksčiau sukurtų ir naujausių 2014–2015 metų rudens ir žiemos kolekcijų. Vienai dienai iš Vilniaus į Kauno senamiestį persikėlė parduotuvė „Rugged‘n‘Raw“.

Daugiau nuotraukų (1)

Iveta Skliutaitė

Apr 17, 2014, 11:25 PM, atnaujinta Feb 14, 2018, 1:17 PM

Be drabužių ir batų, vyninėje galima įsigyti knygų, muzikinių plokštelių, dviračių, taip pat ir menininko Igno Maldžiūno fotografijų, kvapų namams ir automobiliams.

Šios netradicinės parduotuvės idėjos autorė – Kauno senamiestyje veikiančio butiko „Koko“ šeimininkė – Indrė Šmigelskienė.

„Mados ir stiliaus šventės įprastai orientuojamos į moteris, o vyrai nepelnytai lieka užmiršti. Jiems tokių renginių labai trūksta. Todėl su dizaineriais ir butikų šeimininkai prieš Velykas nutarėme atsisukti į vyrus, suteikti galimybę jiems atnaujinti spintas bei daugiau sužinoti apie vyriškos mados tendencijas“, – tvirtino I.Šmigelskienė.

Renginyje dalyvavę kauniečiai daug diskutavo, koks vyras yra modernus ir madingas. 

Jie įsitikinę, jog toks vyras gyvena šiandien ir dabar, puikiai suvokia šios dienos privalumus. Jis siekia gyvenimo kokybės: dirba mėgiamą darbą, keliauja, ragauja, atranda, nebijo naujovių ir bene visuomet leidžiasi į diskusijas, tačiau turi tvirtą nuomonę įvairiais gyvenimo aspektais. Jam svarbu kaip jis atrodo. Jis domisi mada, nes suvokia, kad tai – neišvengiama. Įvaizdis kaip ir protas yra raktas į sėkmingą ir visavertį gyvenimą.

Vakare mados šventėje pasirodė sociologijos mokslų daktaras, dažnai gražiai „dendžiu“ pavadinamas, Mados akademijos lektorius Eugenijus Skerstonas.

Pasakodamas apie vyrų madą, jis daugiausia dėmesio skyrė aprangai. Tačiau remdamasis prancūzų pavyzdžiu E.Skerstonas ragino vyrus labiau pradėti rūpintis ir savo veidu bei šukuosena. Jis pabrėžė, jog šiuolaikinio vyro veido oda turi atrodyti sveika ir išpuoselėta, madingi nedažyti plaukai.

Galvojant apie madingą aprangą žinovas siūlė ne tik vaikytis žinomų prekės ženklų ar populiarių modelių, bet ir nepamiršti drabužius taikyti prie kūno sudėjimo ir net veido ovalo.

Norintiems atrodyti nepriekaištingai ir elegantiškai E.Skerstonas ragino atsigręžti į 1924 – 1930 metų vyrišką madą.

„Atsiverskite senelių albumus ir pažiūrėkite į praėjusio amžiaus trečiojo dešimtmečio nuotraukas. Daugelis aukštas pareigas ėjusių ar savo išvaizdai neabejingų kauniečių tuo metu rengėsi ne prasčiau nei daugelio Europos didmiesčių vyrai“, – tarpukario vyrų aprangai pagyrų negailėjo E.Skerstonas.

Lektorius minėjo, jog daugelis šiuolaikinių vaikinų ir jaunų vyrų rengiasi bei atrodo madingai. Tačiau jis pažėrė daugybę kritikos strėlių šių laikų Lietuvos politikams. Nemaža dalis jų, E.Skerstono teigimu, atrodo lyg būtų ką tik išėję iš bulvių lauko. Mados žinovas pastebėjo, jog mūsų valdžios vyrai vaikšto su suglamžytais švarkais, nemokšiškai užrištais kaklaraiščiais, nuklypusiais batų ir nutįsusiomis kelnėmis.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.